- Introduktion til kundesupport
- Erhvervsrolle
- Erfaringer
- Værdier
- Kundens behov
- Supportfunktionen
- Kunderelationer
- Kundemodtagelse
- Service og kundepleje
- Mersalg
Hvem kunne kundeservicekurser henvende sig til?
Kurser i kundeservice er for personer, der arbejder med kunderådgivning i nogen form, f.eks. kundeservice-, callcenter-, service- og ordrepersonale.
Hvad er customer service egentligt?
For at levere excellent kundeservice er det afgørende at kunne aflæse, hvad kunden mener – ikke kun, hvad kunden siger. Du kan blive klogere på enkle metoder i praksis kan aflæse kunden og tilpasse din kommunikation til kundens individuelle behov.
Få indblik i egen adfærd og reaktionsmønstre, og hvad der skaber disse. Få værktøjer, som hjælper dig til at møde kundens kommunikative præference og skabe nærvær og lydhørhed i kundehåndteringen. Få metoder til effektivt at håndtere potentielle konflikter, før de eskalerer.