Startdato
Kursusbeskrivelse
Kundeservice i detailhandelen
Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.
Beskrivelse
Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.
Medarbejderen kan ved sin sprogbrug og adfærd matche de enkelte kundetyper, for dermed at tilføre kunden behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse. Salgsmedarbejderen kender betydningen af god kundeservice for butikkens omsætning og indtjening.
Salgsmedarbejderen kan ud fra diverse markedsføringsmaterialer, erhvervet bl.a. via elektroniske medier, vurdere kundernes forventninger til god service.
Fagnummer: 45350 Kundeservice i detailhandelen
Målgruppe
Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.
Pris
AMU-målgruppe: DKK 416,00
Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 1.329,90
Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 1.247,70
Få information
På ZBC har vi et bredt udvalg af kurser og efteruddannelse, der er skræddersyet til at styrke dine kompetencer og øge dine karrieremuligheder. Hos ZBC forstår vi, at arbejdsmarkedet er i løbende udvikling, og vi tilbyder derfor kurser og efteruddannelse,...