Kursusbeskrivelse
Kundeservice
Online kundeservice
AMU-mål: 47189, 47296
Du lærer at yde den bedste online kundeservice, ud fra det medie, som du arbejder med. Det kan være websider, chatfunktion, blogs, e-nyhedsbreve og e-mails samt telefonisk kontakt til kunderne og i den denne forbindelse vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning med fordel kan benyttes.
Du lærer endvidere - fx i relation til reklamationer - i den udstrækning det er realistisk, at behandle disse med fokus på at skabe en positiv oplevelse for kunden.
Efter uddannelsen kan du skelne mellem kundetyper og kundegrupper og på den baggrund yde en målrettet kundeservice.
Du kan servicere, rådgive og kommunikere med kunder og samarbejdspartnere og derved øge kendskabet til og tilfredsheden med virksomhedens produkter og services.
Indhold
- Professionel og udbytterig relation til den enkelte kunde.
- Kundekontakt og sagsbehandling.
- Kundegrupper og kundetyper for at målrette den givne kundeservice.
- Online services og tjenester.
- Kommunikation og servicering af virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
- Rådgivning af kunder om virksomhedens produkter.
Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med kundeservice, webbaserede tjenester til virksomhedsprofilering, salg, markedsføring, kommunikation eller administration.
Eksamen og diplom
Du vil kunne opnå et AMU kompetencegivende bevis, såfremt at du består den prøve der ligger på kursets sidste dag.
Pris
Pris, AMUs målgruppe: kr. 624,00
Pris, uden for AMU's målgruppe: kr. 2.119,85
Få information
U/NORD - Din vej videre
U/NORD Kursuscenter er Nordsjællands største udbyder af uddannelser, kurser og efteruddannelse inden for arbejdsmarkedsuddannelser. De er godkendt til at udbyde over 500 kompetencegivende kurser og uddannelser inden for områder som LEDELSE, LEAN, TRANSPORT, MEDICO, IT, REGNSKAB, ADMINISTRATION, SALG, HR, REDDER, RENGØRING,...