Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Styrk din salgsudvikling med salgspsykologi
Lær at aflæse kundens psykologiske drivkræfter, så du kan styrke dit salg og dine kunderelationer.
På dette kursus lærer du at læse og forstå kundens forventning til dig og din rolle samt at kommunikere og skabe tillid. Du vil hurtigt mærke en stor forskel i dit salgsarbejde, fordi du lærer metoder til differentiering overfor forskellige kundetyper.
Indhold og undervisning på kurset
På kurset får du solid viden inden for emner som:
- Menneskelig indsigt – en adfærdsmodel
- Din rolle som tillidsskaber
- Dine salgsstrategier overfor forskellige kundetyper
- Sådan ”læser” du kunden – adfærd, kontorindretning, telefonhåndtering, m.m.
- Gennemgang af Kunde Profilen, der afdækker kundens psykologiske drivkræfter
- Analyse af din vanskeligste kunde
- Matchning af din Person Profil og Kunde Profilen
- Analyse af din vanskeligste kundes forventninger til dig
- Dybdegående tolkning af din egen Person Profil og dens konsekvens for dit salgsarbejde
- Sådan håndterer du forskellige kundetyper
- Effektiv og målrettet Kommunikation overfor forskellige kundetyper
- Personlig udviklings- og handlingsplan
Kursusform
Du introduceres til en adfærdspsykologisk model, der både giver større generel psykologisk forståelse samt større selvindsigt. Du vil gennem hele kurset aktivt blive involveret i undervisningen, der er sammensat af korte indlæg fra instruktøren efterfulgt af diskussioner, øvelser og cases.
Kurset afholdes som 4 dages eksternatkursus fordelt på 2 moduler (2 x 2 dage).
Du finder alle episoder af TACK TALKS på TACK.dk/podcast eller der hvor du normalt lytter til podcast.
Startdato
Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der beskæftiger sig med salg. Deltagelse forudsætter erfaring med salg af produkter, ydelser, ideer eller projekter. Typiske deltagere er sælgere, salgsledere, rådgivere, salgschefer og Key Account Managers.
Udbytte
Dit udbytte med kurset
- Din evne til at aflæse kundens psykologiske drivkræfter forbedres, og du bliver i stand til at anvende denne viden i al kontakt med kunden
- Din evne til at læse og forstå kundens forventning til dig og din rolle forbedres
- Dine kommunikationsevner bliver styrket, så du kan skabe større tillid til kunden
- Du vil hurtigt mærke en stor forskel i dit salgsarbejde, fordi du lærer metoder til differentiering overfor forskellige kundetyper
Virksomhedens udbytte
Din virksomhed får en sælger, der:
- Har fornyet motivation og inspiration
- Har gåpåmod og selvtillid til at skabe kunderelationer
- Laver flere vellykkede salg
- Kan udarbejde salgsstrategier succesfuldt
Hvorfor vælge TACK International?
98% deltagertilfredshed
Fokus på værdi i kursistens hverdag
+60 års erfaring med træning og uddannelse
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 5
Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...