Black Month 2024 er skudt i gang! Se tilbuddene her

Søg kursus
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser

Salg og kundekommunikation i detailhandelen

ZBC, i København (+5 lokationer)
Længde
20 dage
Pris
4.160 DKK ekskl. moms
Næste startdato
Løbende optag (+6 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning, Online
Længde
20 dage
Pris
4.160 DKK ekskl. moms
Næste startdato
Løbende optag (+6 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning, Online
Få mere information om kurset

Startdato

Vælg mellem 6 startdatoer

Løbende optag

  • Holdundervisning
  • København

Løbende optag

  • Online
  • Køge

Løbende optag

  • Holdundervisning
  • Næstved

Løbende optag

  • Holdundervisning
  • Roskilde

Løbende optag

  • Holdundervisning
  • Slagelse

Løbende optag

  • Online
  • Online

Kursusbeskrivelse

Salg

Salg og kundekommunikation i detailhandelen

Efter kurset kan du anvende markedsanalyse, markedsføring, kommunikation og informationsteknologi samt fremmedsprog i jobsituationer, og arbejde metodisk med salgs- og markedsføringsaktiviteter og kundeserviceopgaver.

Beskrivelse

Deltageren kan anvende mundtlig og skriftlig kommunikation og relevante kommunikationsstrategier i salg og kommunikation til kunder i butikken, samt tilpasse kommunikationen sprogligt, kulturelt og teknologisk til en virksomheds forskellige kommunikationssituationer og -kanaler.


Deltageren kan søge information om varer, kunder, økonomi og en virksomheds markedsforhold fra forskellige kilder, samt analysere og bearbejde informationen og fremlægge resultatet mundtligt og skriftligt for kunder i forbindelse med en salgs- eller kundevejledning eller for kolleger i butikken.


Deltageren kan arbejde metodisk med planlægning, administration og opfølgning af salgs- og markedsføringsaktiviteter, og kan udføre branding, salgs- og kundeserviceopgaver, med anvendelse af viden om kundeadfærd, kulturelle normer og værdier og om betydningen af personlig fremtræden.


Deltageren kan anvende viden om relevante bestemmelser i lovgivningen, der vedrører butiksdrift, salg, markedsføring og kundebetjening, i planlægning af arbejdsopgaver og konkrete salgssituationer.


Deltageren kan på baggrund af viden om målgrupper og segmentering anvende markedsanalyse og markedsføring i brancherelevante sammenhænge.


Deltageren kan vurdere, vælge og anvende relevante informationsteknologiske værktøjer til kommunikation og informationssøgning i forbindelse med vejledning og salg til kunder samt i de daglige arbejdsopgaver i butikken.


Deltageren kan anvende modeller til analyse og vurdering af behov for informationsteknologiske løsninger og reflektere over informationsteknologiske problemstillinger i en detailvirksomhed.

Fagnummer: 48254 Salg og kundekommunikation i detailhandelen

Målgruppe

Kurset retter sig mod ufaglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med salg og kommunikation til kunder.

Pris

AMU-målgruppe: DKK 4.160,00

Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 11.049,00

Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 10.227,00

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Salg og kundekommunikation i detailhandelen
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
ZBC
Ahorn allé 3-5
4100 Ringsted

På ZBC har vi et bredt udvalg af kurser og efteruddannelse, der er skræddersyet til at styrke dine kompetencer og øge dine karrieremuligheder. Hos ZBC forstår vi, at arbejdsmarkedet er i løbende udvikling, og vi tilbyder derfor kurser og efteruddannelse,...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret