Startdato
Kursusbeskrivelse
På dette kursus lærer du en række grundlæggende kontorfærdigheder som service og kommunikation, tekstbehandling og lidt regnskab, så du bliver i stand til at:
- yde god kundeservice - fysisk som online
- præsentere virksomheden professionelt udadtil
- håndtere konflikter
- kommunikere tydeligt og præcist skriftligt
- udføre lettere regnskabsopgaver
- planlægge og styre kalendere og emails.
Dit og virksomhedens udbytte
Dit og virksomhedens udbytte
Efter kurset er du bedre rustet til at præsentere virksomhedens udadtil professionelt, ligesom du gør dig mere attraktiv i jobs inden for kontor, receptioner, vikarbureauer og lignende.
Video
Eksamen og diplom
Målgruppe
Kurset er for dig, der er virksomhedens første møde med kunden. Du er måske i arbejde og har brug for at få opfrisket din viden, eller måske vil du gerne arbejde med salg, service og kundebetjening som fx:
- Kundeservicemedarbejder
- Salgskonsulent
- Servicemedarbejder
- Kundekonsulent
- Receptionist
Kurset henvender sig til dig som arbejder i eller ønsker at arbejde i den merkantile sektor.
Pris
Løbende optag.
Der er daglig undervisning i tiden 08.15-15.40.
Få information
IBC Kurser og Konsulenthus
IBC Kurser er en af landets største udbydere af kurser og uddannelser. Gennem mange års erfaring med undervisning og organisationsudvikling, har IBC Kurser skabt et bredt udbud af kurser og uddannelser, der understøtter og matcher ethvert behov for virksomheder og...