Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Koordinatoruddannelsen (5 moduler)
Bliv personligt og fagligt rustet til at håndtere en spændende, udfordrende og travl hverdag!
Som virksomhedens centrale sparrings- og samarbejdspartner har du en afgørende og dynamisk rolle. Uanset om det er i offentlige eller private virksomheder, er koordinatorrollen i konstant udvikling. Netop dét faktum gør, at der stilles enorme krav til dig. Du skal have en dybdegående indsigt, være i stand til at bevare overblikket, arbejde i et højt tempo og udvise høj professionalisme. Derudover skal du kunne håndtere konstante forandringer, imødekomme forventninger og tackle mange nye opgaver.
Samlet set kan Koordinatoruddannelsen hjælpe dig med at forbedre dine færdigheder, øge dine karrieremuligheder og give dig de nødvendige værktøjer til at være en succesfuld koordinator. Det er en investering i din personlige og faglige udvikling inden for dette vigtige og dynamiske område.
Uddannelsens 5 moduler:
Modul 1: Din rolle som koordinator
Modul 2: Kommunikation på tværs af organisationen
Modul 3: Din skriftlige kommunikation
Modul 4: Personlig planlægning – skab struktur og effektivisering med Outlook
Modul 5: Outlook, OneNote og Word – og deres sammenspil
Udbytte
✔️ Få udfordret din faglige og personlige udvikling, og få fornyede værktøjer til at navigere succesfuldt i selv de mest hektiske arbejdsdage - med fokus på mental robusthed, forandringsledelse og work-life balance
✔️ Få skærpet dine kommunikative evner på tværs af kulturer, hierarkier og persontyper
✔️ Bliv skarp på din skriftlige kommunikation, og fang din modtager
✔️ Få nogle af verdens mest anerkendte arbejdsmetoder, som vil hjælpe dig til en mere struktureret og effektiv arbejdsrutine
✔️ Få styr på din prioritering, og øg din produktivitet og undgå stress
✔️ Få en masse brugbare værktøjer og geniale genveje, og opdag sammenhængen mellem Outlook, OneNote og Word
✔️ Få realiseret dit fulde udviklingspotentiale og styrket dine forudsætninger for at kunne trives under konstante forandringer.
Målgruppe
For dig, der arbejder som koordinator, sekretær, PA, administrator el.lign. og ønsker viden om og værktøjerne til at effektivisere din travle hverdag og ikke mindst udfordre dine faglige og personlige kompetencer.
Du kan deltage på uddannelsen som ny eller erfaren i rollen.
Undervisere
Tina Reichstein er cand.mag. i dansk og retorik
Tina er en erfaren og inspirerende underviser og rådgiver inden for dansk sprog og kommunikation. Hun har en cand.mag. i dansk og retorik og har siden 2004 været selvstændig med firmaet Syntaksis.
God kommunikation er grundlaget for enhver vellykket samtale – om den foregår mundtligt eller skriftligt. Og hvis samtalen kun går en vej, så er det ekstra vigtigt, at der er tænkt over, hvordan der bliver kommunikeret. Det er de tanker, som Tina altid har arbejdet efter, og som hun har arbejdet videre med gennem efteruddannelse.
Anette Obenhausen er partner og cheftræner.
Som konsulent med +12 års international erfaring er Anette ekspert inden for personlig effektivitet og optimering af personlige arbejdsprocesser på alle organisatoriske niveauer. Hun har fungeret som seniorkonsulent og partner i to forskellige konsulenthuse, indtil hun gik selvstændig i 2016.
Anette tænker forretningsorienteret og er ambitiøs i forhold til at nå målet. Hun er kendt som en stærk kommunikator med veludviklede menneskelige færdigheder og empati såvel som en stor interesse for IT og gadgets.
Marika Tingleff er autoriseret psykolog og coach.
Marika har 8 års erfaring som ledelses- og chefkonsulent fra større konsulenthuse, og har siden 2011 drevet sin egen virksomhed som organisationspsykolog. Her tilbyder Marika stressbehandling, lederudvikling og assisterer virksomheder med blandt andet konstruktiv håndtering af forandringer og forandringsledelse samt udvikling af teams og kommunikation.
Marika inspirerer til udvikling og trivsel på alle niveauer i organisationen, når hun deler ud af sin viden om, hvordan blandt andet positiv psykologi og konstruktiv håndtering af konflikter virker i samarbejdet og den organisatoriske virkelighed.
Praktisk
Uddannelsen strækker sig over 5 moduler med ca. en uges mellemrum mellem hvert modul. Alle moduler starter med morgenmad kl. 8:30 og slutter kl. 16:00.
Uddannelsen afholdes i lækre, 5-stjernede omgivelser på Copenhagen Marriott Hotel og på Radisson Blu Scandinavia Hotel, som begge byder på inspirerende mødefaciliteter og udsøgt fuld forplejning.
Alle moduler indeholder intense undervisningsdage med gruppedebatter, plenumdiskussioner, cases og en lang række praktiske øvelser. Medbring derfor egen computer. Der bliver undervist fra en pc, så bruger du Mac, skal du være opmærksom på mulige afvigelser i brugerflade og funktionalitet.
I forbindelse med hvert modul modtager du et praksisnært og direkte anvendeligt undervisningsmateriale til at styrke din rolle som koordinator, sekretær el.lign.
Uddannelsen er dynamisk opbygget, således at de 5 moduler ikke nødvendigvis skal afvikles i rækkefølge. Find den opstart, der passer dig bedst eller ring til os, så vi sammen kan skræddersy den bedste løsning for dig.
Ved afslutning på uddannelsen modtager du et uddannelsescertifikat.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Deltagerdiplom
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Startdato
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 4,9
Gode enmer som kommer rundt om de arbejdsopgaver der er i denne stilling. Mange aha oplevelser for mig på den positive side. At der ikke er mange deltager på hvert hold, gjord...
Gode undervisere. Godt med en hel dag til et emne, og at forløbet kunne tages 5 uger i træk. Tak for masser af ny viden, brush-up, mulighed for networking, skønne undervisere og...
Velkommen til vores kursusunivers
Vi er et efteruddannelsesinstitut, der hvert år byder 5.000 glade kursister velkommen i lækre 5-stjernede omgivelser til en bred vifte af 85 højaktuelle arrangementer – altid med topengagerede undervisere og kvalitet i fokus. Vi tilbyder kurser, konferencer, uddannelser og firmakurser...
Små hold, fantastiske undervisere og dejlig omgivelser