Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Startdato
Kursus i god kundeservice
Lær at yde kompetent og personlig kundeservice
Lær at skabe en personlig og frugtbar dialog med dine kunder. Det giver større kundetilfredshed, og samtidig dig selv større arbejdsglæde. På kurset får du desuden værktøjer til at håndtere de svære situationer, hvilket fx kan være, når du ikke kan give kunderne det, de gerne vil have.
Giv kunden en god oplevelse
Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet. God kundeservice er blevet det vigtigste parameter, når forbrugerundersøgelser definerer, hvad der betyder mest for kunden. Men hvad gør man så, når kunden tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer du teknikker til at forstå jeres kunder og blive i stand til at give dem en god oplevelse.
Udbytte
Lær hvad god kundeservice indeholder
Vi har alle et ansvar for vores kunder, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at kunden reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle kunder skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. På kurset arbejder du med, hvordan du tager udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter det.
Brug dig selv og vær ægte
Som kunde får man nogle gange en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men hvor man alligevel føler, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God kundeservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med kunden. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere kunderne! På kurset arbejder du med praktiske cases, og du får vejledning i, hvordan du giver det lille ekstra gennem din personlighed.
Skab tryghed og tillid
Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i kundeservice lærer du, hvordan du kan skabe denne gode atmosfære med en kunde, der er oppe i det røde felt. Du lærer desuden, hvordan du nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog.
Målgruppe
Alle, der har kontakt til kunder, brugere eller borgere, eller som er ansvarlige for kundeservice, brugerservice eller borgerservice og kommunikationen til kunder, borgere eller brugere bør deltage på dette kursus.
Udbytte
Du lærer at:
- målrette din kommunikation, så den rammer plet
- bruge dit kropssprog og din stemme, så kunder får tillid til dig
- forstå hvorfor kunder ikke altid gider at høre på dine forklaringer
- kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
- skabe kontakt
- sikre kunden en god oplevelse
- håndtere svære situationer med kunder.
Forespørgsel efter information
Hvad siger tidligere deltagere på kurserne?
Gennemsnit 4,8
"Underviseren var fantastisk, virkelig en af de bedre. Som underviser er hun lyttende og vurderende, og samtidig meget tålmodig. Der er ingen tvivl om, at hun er dygtig og kan s...
"Det var et super godt kursus, og underviseren var en rigtig dygtig instruktør med en masse erfaring. Jeg kunne lytte til hende læææænge. Jeg kan HELT sikkert bruge kurset både ...
Arbejdslivet er langt. Indimellem kræver det, at man tanker op, fornyer sig og nogle gange skifter spor. Aros Kurser styrker netop din personlige udvikling. Vi minder dig om alt det, du allerede kan – og giver dig næring til at...
"Kurset var af høj kvalitet, og underviseren var meget kompetent. Hun brugte sine egne tips og tricks i undervisningen og virkede oprigtigt interesseret – og det virker."