Startdato
Kursusbeskrivelse
Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen
Deltageren kan håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Deltageren kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.
Dit udbytte af kurset
- Du lærer teknikker, som du kan brug i svære samtaler
- Du lærer, hvordan du kan forebygge konflikt i kundesituationer
- Du får kendskab til kropssproget, og hvordan du kan bruge det som afkodning i vanskelige kundesituationer
Beskrivelse
Salgsmedarbejderen kan håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering.
Salgsmedarbejderen kan med kendskab til kropssprogets betydning forbedre situationen i forhold til opstået konflikt i kundesituationer.
Salgsmedarbejderen kan klare vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.
Salgsmedarbejderen kan genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice.
Salgsmedarbejderen kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.
Målgruppe
Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.
Pris
AMU-målgruppe: DKK 00,00
Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 789,95
Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 748,85
Få information
På ZBC har vi et bredt udvalg af kurser og efteruddannelse, der er skræddersyet til at styrke dine kompetencer og øge dine karrieremuligheder. Hos ZBC forstår vi, at arbejdsmarkedet er i løbende udvikling, og vi tilbyder derfor kurser og efteruddannelse,...