Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Bliv bedre til at afholde personale- og medarbejdersamtaler
Få redskaberne til at afholde konstruktive medarbejdersamtaler, som sikrer både bidrager til medarbejderens og virksomhedens udvikling.Indhold og undervisning på kurset
Du vil blive undervist i og gennemgå følgende emner:
- De forskellige typer personalesamtaler
- Din rolle i de forskellige typer samtaler
- Faldgruber i forbindelse med personalesamtaler
- Forberedelse og gennemførelse
- Effektiv spørgeteknik og aktiv lytte-teknik
- Udviklingssamtalen
- Opfølgning og ansvarsfordeling
- "Den vanskelige samtale"
- Konflikthåndtering.
Kursusform
Undervisningen vil bestå af en kombination af erfaringsudveksling, diskussioner, instruktøroplæg, gruppearbejde og konkrete cases. Du vil få mulighed for at arbejde med dine egne ”medarbejdersituationer” og oplevelser fra din egen hverdag, så du dermed kan hente inspiration og input til nye løsningsmuligheder.
Som afslutning på kurset skal deltagerne udarbejde konkrete handlingsplaner.
Kurset afholdes som eksternatkursus over 2 dage.
Du finder alle episoder af TACK TALKS på TACK.dk/podcast eller der hvor du normalt lytter til podcast.
Startdato
Målgruppe
Kurset henvender sig til alle ledere med direkte personaleansvar.
Typiske deltagere
- Direktører
- Afdelingschefer
- Bestyrere
- Kontorchefer
- Værkførere
- Driftschefer
- Ledere af interne afdelinger
Udbytte
Dit udbytte
Kurset klæder dig på til at gennemføre forskellige typer af personalesamtaler.
- Du vil lære om hvilke faldgruber og udfordringer, du skal være opmærksom på ved eksempelvis ansættelsesinterviewet og fratrædelsessamtalen.
- Du vil blive undervist i, hvordan du skaber det bedste udgangspunkt for den årlige udviklingssamtale, så begge parter er aktive gennem samtalen.
- Du trænes desuden i, hvordan du kan holde "den vanskelige samtale". Det gælder samtaler, hvor der vil være integreret et mere konfronterende indhold, som eksempelvis kritik.
- Med dette kursus vil du opleve, hvordan du bliver i stand til at styre samtaler gennem en række konkrete samtaleteknikker.
Virksomhedens udbytte
Dette kursus er ikke kun en investering i dig selv, men din virksomhed vil også få en leder, der:
- På komfortabel vis kan afholde forskellige former for nødvendige samtaler
- Besidder et stærkt lederskab, hvori kendskabet til egne styrker og rolle fremkommer
- Afholder medarbejdersamtaler, der vil medføre effektivitet samtidig med, at virksomheden udvikles
Hvorfor vælge TACK International?
98% deltagertilfredshed
Fokus på værdi i kursistens hverdag
+60 års erfaring med træning og uddannelse
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 5
Dette er en rigtig god afslutning på samlet forløb
Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...