Black Month 2024 er skudt i gang! Se tilbuddene her

Filtrer efter
Markedsføring
Uddannelsestype
By
Uddannelsesform
Vis alle filtre
Viser 1-20 af 72
1
2
3
4
Annoncer

Populære steder

Reportager indenfor Markedsføring

Boost forretningen med et email markedsføring kursus

Nyhedsbrevet er et af de bedste måder at ramme dine potentielle kunder og skabe langvarende kunderelationer. Ofte bliver sociale medier det foretrukne sted at fange potentielle kunder, men faktisk viser undersøgelser at email marketing er en mere effektiv kanal end både Facebook og Twitter. Derfor, gælder det om at få helt styr på nyhedsbrevene med et email markedsføring kursus.

Hvorfor er email markedsføring at foretrække, når det kommer til konverteringer? Med en konverteringsrate på 50%, mod Facebooks 26% performer email marketing i langt højere grad. Og den høje konverteringsrate finder vi i de mange fordele ved mediekanalen. Alle i dag har en mailkonto, hvor det samme ikke er gældende for sociale medier. Samtidig er det et af de medier, hvor I får mest uforstyrret tid alene med kunden.

Hvad er email markedsføring?

Email marketing og email markedsføring er disciplinen i at udsende mails, der skaber tillid til din virksomhed og produkt, samt hjælper med at opbygge kundeloyalitet, skaber awareness og genkendelighed omkring dit brand. På den måde optimerer du din forretning gennem emails.

Emails er den mest brugte kommunikationsform, og hvis det udføres korrekt, får du præcis det af dine kunder, som du gerne vil. Lær det hele på et email markedsføring kursus. Formålet med e-mail marketing er awareness og salg af produktet og virksomheden.

E-mail marketing fungerer som en oplysnings kanal med formål at ramme nye kunder, skabe referencer og kendskab til produktet. Samtidig er det en god måde at argumentere for ”sin sag”, som du har langt mere ro til at gøre gennem email markedsføring, end på andre kanaler.

Email markedsføring handler dog ikke kun om nye kunder, men også eksisterende. Her kan du øge salget, skabe fastholdelse og engagement. Det er en god måde at vise ens ekspertise, og fx komme med gode tips til at bruge produktet´og levere personaliseret indhold til sine kunder.

Tag et email markedsføring kursus

E-mail marketing er stadig den metode, der skaber flest konverteringer, mest salg og skaber den bedste relation, på den billigste måde. Derfor bør du tage et email markedsføring kursus, og få helt styr på alt.

Dit nyhedsbrev skal helst tale til både fornuft og følelse. Og med et email markedsføring kursus får du recepten til både den gode tekst, teknik og design. Her igennem opnår I en højere trafik, bedre kendskab og salg.

Med et email markedsføring kursus får du indblik i software delen, og lærer at forstå hvordan dine email kampagner klarer sig, og hvordan du kan optimere på dem.

MED ET EMAIL MARKEDSFØRING KURSUS KAN DU BL.A. LÆRE OM:

  • Design der sælger
  • Teknik, så dit nyhedsbrev ikke rammer spam-filtret
  • Konverterbart indhold
  • Best practice inden for content marketing
  • Nyeste trends
  • Hvordan du får de rigtige (og flere) tilmeldinger til nyhedsbrevet
  • Planlægning og timing når du sender ud
  • Hvordan du evaluerer dine kampagner
  • Databerigelse
  • Grundlæggende jura og GDPR

Alt efter hvad dit formål er med email marketing, handler det selvfølgelig om, hvilken type content du sender ud. Det kan fx være annoncer (awareness), rabatter (salg og tilmelding), forespørgsler (uddannelse), gratis ting (fastholdelse), opfordringer (salg).

Email marketing giver også gode muligheder for at segmentere dine subscribere, og du kan dermed nemt sørge for at man modtager personaliseret indhold. Det kan for eksempel være at du får muligheden for at udsende en rabatkode eller lignende på modtagerens fødselsdag. Det kan også være at du segmenterer efter interesser, kategorier på din webshop eller lignende. Mulighederne med email markedsføring er mange, og afhænger meget af hvilken ESP (Email Service Provider) du har valgt.