Black Month 2024 er skudt i gang! Se tilbuddene her

Søg kursus
Akademiuddannelser

Akademimodul i digital markedsføring

Længde
7 dage
Pris
10.150 DKK ekskl. moms
Heltid/deltid
Deltid
Kurset afholdes på
Dansk
Længde
7 dage
Pris
10.150 DKK ekskl. moms
Heltid/deltid
Deltid
Kurset afholdes på
Dansk
Få mere information om kurset

Hvorfor vælge UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole?

Kompetencegivende forløb

Med udgangspunkt i din egen hverdag

Kompetente undervisere

Kursusbeskrivelse

Digital markedsføring

Få kompetencerne så du professionelt kan føre virksomhedens digitale markedsføringsstrategi ud i livet. Du lærer at lede og deltage i analyse, planlægning og udførelse af forskellige former for digital markedsføring.

Uddannelsens indhold

Modulet giver dig både teoretisk og praktisk viden om og forståelse for centrale begreber og metoder inden for feltet.

Du lærer at vurdere potentialet for salg af virksomhedens produkter online, og du får værktøjer til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats og indblik i, hvorfor det er vigtigt at have en digital strategi i virksomheden.

Du får viden om:

  • Digital strategi, webanalyse og søgemaskineoptimering
  • Sociale medier og content marketing
  • Usability, brugertests, målsætninger og KPI (key performance indicators)

Dit udbytte af uddannelsen

Du lærer at anvende digitale marketingbegreber, modeller og teorier, så du kan vurdere potentialet for salg af virksomhedens ydelser og produkter online. Yderligere kan du anvende webstatistikker og behandle data og på den baggrund uddrage konsekvenserne for markedsføringsindsatsen.

Efter Digital markedsføring kan du:

  • Anvende centrale metoder og værktøjer til at planlægge digital markedsføring og relatere markedsføringsplanen til virksomhedens idé og overordnede strategier
  • Vurdere virksomhedens placering i søgemaskiner og stille forslag til indsatsområder
  • Identificere relevant jura og vurdere konsekvenserne for virksomhedens digitale markedsføring
  • Håndtere udvikling af den digitale strategi med udgangspunkt i virksomhedens situation og med inddragelse af relevante interessenter

Målgruppe

Digital markedsføring giver dig en grundlæggende forståelse for begreber og værktøjer inden for digital markedsføring, hvor du lærer at tage del i analyse og planlægning af arbejdet med markedsføring på digitale platforme.

Modulet hører under akademiuddannelse i Salg og markedsføring og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag.

Akademimodulet  i digital markedsføring er for dig med relevant erhvervserfaring, som arbejder eller vil arbejde med digital markedsføring.

Eksamen og diplom

Modulet Digital markedsføring består af 10 ECTS-point. Modulet kan tages som et enkeltfag eller i forbindelse med akademiuddannelsen Salg og markedsføring.

Modulet afsluttes med en mundtlig prøve kombineret med et praktisk produkt og disposition. 

Pris

Prisen for modulet i Digital markedsføring er 10.150 kroner.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Akademimodul i digital markedsføring
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Niels Bohrs Allé 1
5230 Odense M

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har dækningsområde i Trekantområdet og Fyn med øer med et bredt udvalg af erhvervsakademiuddannelser og professionsbacheloruddannelser for studerende, der vil tage fuldtidsuddannelser. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole tilbyder også akademi- og diplomuddannelser til dig, der er i arbejde...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret