Branding i praksis
-
4 dage
-
Fra 5.000 DKK
-
Hellerup
-
Holdundervisning
Kursus i Strategisk Branding
-
2 dage
-
04-12-2024
-
Fra 8.600 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Værdiskabende salg i detailhandlen
-
Randers
-
Holdundervisning
SoMe - Anvendelse af sociale medier
-
3 dage
-
Fra 624 DKK
-
Hillerød
-
Holdundervisning
Kommunikation og digitalt salg
-
27 dage
-
Fra 17.973 DKK
-
Landsdækkende
-
Holdundervisning
HR i Praksis
-
12 Lektioner
-
Fra 5.950 DKK
-
Odense
-
Holdundervisning
Strategisk Brand Management
-
Fall
-
Fra 6.000 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Brand Manager uddannelsen
-
3 måneder
-
Fra 13.000 DKK
-
Hellerup
-
Holdundervisning
Rekruttering – når du skal finde din næste medarbejder
-
Fra 3.300 DKK
-
Online
-
Online
Strategisk ledelseskommunikation
-
02-01-2025
-
Fra 4.550 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Strategisk kommunikation
-
Esbjerg
-
Holdundervisning
Branche- og forretningsforståelse i Flextrafik
-
5 dage
-
Fra 1.040 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
Human Resource Management (AU)
-
Fra 8.990 DKK
-
København
-
Holdundervisning
Sociale medier (AU)
-
Fra 8.990 DKK
-
København
-
Holdundervisning
HR i praksis
-
6 uger
-
Fra 16.900 DKK
-
København
-
Holdundervisning
Strategisk kommunikation
-
Fra 8.000 DKK
-
Hellerup
-
Holdundervisning
Markedsinformation og -analyse
-
8 dage
-
Fra 10.150 DKK
-
Odense
-
Holdundervisning
MBA in International Marketing
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning, Online
Derfor er den rigtige branding essentiel
Brandingen af et givent produkt eller en service er fuldstændig fundamental for virksomhedens succes med dette produkt eller den service. Det er nemlig gennem brandingen - som er både tekstuel og visuel - at du forsøger, at få din målgruppe til at huske jer og vælge jer frem for jeres konkurrenter.
En god måde at gøre det på er ved at fortælle jeres grundfortælling - altså, hvad er jeres vision, mission og værdier? Har I en stolt tradition for noget eller er der andet i med fordel kan fremhæve for potentielle købere?
Der er et utal af måder at brande den grundfortælling, jeres produkter og services på. Der er dog to helt grundlæggende ting, du skal tænke på, når du gør det: Hvad er det, du gerne vil brande, og hvad er det, du gerne vil have din målgruppe til at huske dig for?
Det skal du kunne, når du arbejder med branding
Når du arbejder med branding i din organisation, så er det vigtigt, at du har kendskab til din målgruppe. Det betyder, at du skal have styr på segmentering, personlig og målrettet kommunikation, de forskellige muligheder for kommunikationskanaler mv. Det er nemlig vigtigt, at du kan målrette dit budskab til dem så meget så muligt. Når du gør det, føler de sig nemlig mødt og set, hvilket forhåbentligt leder dem til at købe produktet eller servicen hos dig.
Du skal finde den del af branding, du vil specialisere dig i
Der findes mange forskellige grene inden for branding. Det er f.eks. både klassisk branding, der enten kan være digital eller fysisk, mens mere specialiserede former for branding som storytelling og employer branding er begyndt at vinde frem i større omfang.
Det betyder da også, at udvalget af kurser og uddannelser er enormt. Du skal derfor gøre dig selv klart, hvilken del af feltet, du finder mest interessant. Når du har fundet ud af, hvad du vil specialiserer dig inden for, anbefaler vi dig at kontakte uddannelsesudbyderen personligt. På dem måde bliver du bedst klar over, om det er det rigtige for dig.