Startdato
Kursusbeskrivelse
Kurset giver dig en solid viden om brugen af de forskellige platforme, der skal sikre butikkens fremtid i den digitale verden.
Du bliver i stand til at sammensmelte din fysiske butik og din webshop – til fordel for både dig og dine kunder.
Der vil være fokus på følgende emner:
- Driften bag online-salg
- Branding via sociale medier
- Online markedsføring
Dit og virksomhedens udbytte
Dit og virksomhedens udbytte
Efter kurset vil du være bedre til online-salg og digital markedsføring, så du står godt rustet til at udvikle webshops eller øge salget gennem sociale medier.
Du vil blandt andet opnå kompetencer, så du fremover kan:
- give gode kundeoplevelser og optimere din webshop
- analysere kundernes købsadfærd på nettet
- anvende de vigtigste sociale medier
- analysere og udvikle online marketing med henblik på at øge omsætningen
- lave omnichannel-marketing og udnytte mulighederne i din butik
- analysere webshoppens performance.
Video
Eksamen og diplom
Målgruppe
Kurset er for dig, der gerne vil have kendskab til salg via digitale medier, og hvordan du sikrer en sammenhæng i de tiltag, du laver - samtidig med at få en forståelse for de tekniske virkemidler.Som overbygning på Webmedarbejderuddannelsen anbefaler vi Web Marketing Managerpå 10 dage.
Kurset henvender sig til dig som arbejder i eller ønsker at arbejde i den merkantile sektor.
Pris
Løbende optag. Der er daglig undervisning i tiden 08.15-15.40.
Kurset henvender sig til dig som arbejder i eller ønsker at arbejde i den merkantile sektor.
Få information
IBC Kurser og Konsulenthus
IBC Kurser er en af landets største udbydere af kurser og uddannelser. Gennem mange års erfaring med undervisning og organisationsudvikling, har IBC Kurser skabt et bredt udbud af kurser og uddannelser, der understøtter og matcher ethvert behov for virksomheder og...