Hvorfor vælge KEA - Københavns Erhvervsakademi?
Statsanerkendte efteruddannelser med ECTS-point
Undervisere med praktisk erfaring fra erhvervslivet
Vægt på læring, du kan bruge med det samme - vi kombinerer teori og praksis
Kursusbeskrivelse
CRM og loyalitetsprogrammer
Har du problemer med at fastholde kunder? Vil du gerne øge loyalitetsgraden hos dine kunder og spare penge?
Udviklingen og konkurrencen i markedet gør det imidlertid krævende og dyrt at fokusere indsatsen på tiltrækning af nye kunder i forhold til fastholdelse og udvikling af de eksisterende kunder. Det bliver derfor oftest dyrere at skaffe en ny kunde end at holde fast i dem, du allerede har.
Lær hvordan du kan fastholde dine kunder gennem loyalitet
Customer Relationship Management (CRM) hjælper dig og din virksomhed med at gennemføre salg og marketing aktiviteter, der i højere grad passer til kundernes eksisterende behov og ønsker.
Du vil gennem fagmodulet lære, hvordan du skal indsamle og analysere historiske kundedata. Hertil vil du lære, hvordan du skal måle og analysere på kundernes adfærd og holdning i forhold til loyalitet. Det vil gøre dig i stand til at implementere CRM og loyalitetsprogrammer i din virksomhed.
Dit og virksomhedens udbytte
Du får et grundlæggende kendskab til kommercielle og organisatoriske problemstillinger forbundet med valg, implementering og brug af CRM og loyalitetsprogrammer i såvel B2C som B2B virksomheder.
Samtidig bliver du bedre i stand til at afdække behov, gennemføre relevante analyser, opstille krav til processer og teknologi samt at komme i gang med implementering af CRM og loyalitetsprogrammer.
Undervisningsform på KEA
Undervisningen vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver.
Underviserne har spidskompetencer på deres områder og mange års relevant brancheerfaring.
Målgruppe
På bureau
Kontaktfolk og projektledere, der vil have en stærkere profil, den nyeste viden samt metoder til at rådgive og støtte kunder i valg og udbytte af CRM.
I virksomheder
Ledere og medarbejdere, der gerne vil have professionel inspiration og konkrete værktøjer til arbejdet med kunderelationer og kundeloyalitet indenfor kundeservice, forretningsudvikling, marketing og salg. Modulet er særdeles relevant for såvel mellemstore som store virksomheder.
Eksamen og diplom
Fagmodulet afsluttes med en eksamen, hvor du skal arbejde med en synopsis med en konkret problemstilling, gerne fra egen virksomhed.
Synopsis er en kortfattet tekst som optakt til en mundtlig eksamen.
Der opnåes 5 ECTS.
Pris
Prisen for fagmodulet er 9.650 kroner eksl. moms.
I prisen er der inkluderet:
- Morgensnack
- Frokost
- Middagssødt
- Te og kaffe
Video
Få information
Hos KEA - Københavns Erhvervsakademi tilbyder vi efteruddannelse på akademi- og diplomniveau. Vores uddannelser er erhvervsorienterede, og alle vores uddannelsesforløb tager udgangspunkt i din virkelighed. I undervisningen kobler vi teorien på, så du får nye perspektiver på dit arbejde og...
Adgangskrav
Når du søger om optagelse, skal du uploade dokumentation for, at du opfylder adgangkravet:
- uddannelsesbevis for relevant adgangsgivende uddannelse (svendebrev)
- CV med 2 års relevant erhvervserfaring
Relevant uddannelse
For at blive optaget på Diplom i Digital Konceptudvikling skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:
- en relevant erhvervsakademiuddannelse, fx multimediedesigner, e-designer, datamatiker eller markedsføringsøkonom
- en relevant akademiuddannelse
- en relevant bachelor- eller professionsbacheloruddannelse, fx HA, økonomi og it eller en uddannelse til folkeskolelærer eller journalist
Hvis du ikke opfylder kravene, kan du muligvis optages på baggrund af en realkompetencevurdering.