Black Month 2024 er skudt i gang! Se tilbuddene her

Søg kursus
Diplomuddannelser

CRM og loyalitetsprogrammer

Længde
4 dage
Pris
9.650 DKK ekskl. moms
Uddannelsens hjemmeside
Længde
4 dage
Pris
9.650 DKK ekskl. moms
Uddannelsens hjemmeside
Få mere information om kurset

Hvorfor vælge KEA - Københavns Erhvervsakademi?

Statsanerkendte efteruddannelser med ECTS-point

Undervisere med praktisk erfaring fra erhvervslivet

Vægt på læring, du kan bruge med det samme - vi kombinerer teori og praksis

Kursusbeskrivelse

CRM og loyalitetsprogrammer

CRM og loyalitetsprogrammer

Har du problemer med at fastholde kunder? Vil du gerne øge loyalitetsgraden hos dine kunder og spare penge?

Udviklingen og konkurrencen i markedet gør det imidlertid krævende og dyrt at fokusere indsatsen på tiltrækning af nye kunder i forhold til fastholdelse og udvikling af de eksisterende kunder. Det bliver derfor oftest dyrere at skaffe en ny kunde end at holde fast i dem, du allerede har.

Lær hvordan du kan fastholde dine kunder gennem loyalitet

Customer Relationship Management (CRM) hjælper dig og din virksomhed med at gennemføre salg og marketing aktiviteter, der i højere grad passer til kundernes eksisterende behov og ønsker. 

Du vil gennem fagmodulet lære, hvordan du skal indsamle og analysere historiske kundedata. Hertil vil du lære, hvordan du skal måle og analysere på kundernes adfærd og holdning i forhold til loyalitet. Det vil gøre dig i stand til at implementere CRM og loyalitetsprogrammer i din virksomhed. 

Dit og virksomhedens udbytte

Du får et grundlæggende kendskab til kommercielle og organisatoriske problemstillinger forbundet med valg, implementering og brug af CRM og loyalitetsprogrammer i såvel B2C som B2B virksomheder.

Samtidig bliver du bedre i stand til at afdække behov, gennemføre relevante analyser, opstille krav til processer og teknologi samt at komme i gang med implementering af CRM og loyalitetsprogrammer.

Undervisningsform på KEA

Undervisningen vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver.

Underviserne har spidskompetencer på deres områder og mange års relevant brancheerfaring.

KEA - Efteruddannelse

KEA - Efteruddannelse

Målgruppe

På bureau

Kontaktfolk og projektledere, der vil have en stærkere profil, den nyeste viden samt metoder til at rådgive og støtte kunder i valg og udbytte af CRM.

I virksomheder

Ledere og medarbejdere, der gerne vil have professionel inspiration og konkrete værktøjer til arbejdet med kunderelationer og kundeloyalitet indenfor kundeservice, forretningsudvikling, marketing og salg. Modulet er særdeles relevant for såvel mellemstore som store virksomheder.

Eksamen og diplom

Fagmodulet afsluttes med en eksamen, hvor du skal arbejde med en synopsis med en konkret problemstilling, gerne fra egen virksomhed.

Synopsis er en kortfattet tekst som optakt til en mundtlig eksamen.

Der opnåes 5 ECTS.

Pris

Prisen for fagmodulet er 9.650 kroner eksl. moms. 

I prisen er der inkluderet:

  • Morgensnack 
  • Frokost
  • Middagssødt
  • Te og kaffe

Video

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om CRM og loyalitetsprogrammer
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
KEA - Københavns Erhvervsakademi
Frederikkevej 8-10
2900 Hellerup

Hos KEA -  Københavns Erhvervsakademi tilbyder vi efteruddannelse på akademi- og diplomniveau. Vores uddannelser er erhvervsorienterede, og alle vores uddannelsesforløb tager udgangspunkt i din virkelighed. I undervisningen kobler vi teorien på, så du får nye perspektiver på dit arbejde og...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Adgangskrav

Når du søger om optagelse, skal du uploade dokumentation for, at du opfylder adgangkravet:

  1. uddannelsesbevis for relevant adgangsgivende uddannelse (svendebrev)
  2. CV med 2 års relevant erhvervserfaring

Relevant uddannelse

For at blive optaget på Diplom i Digital Konceptudvikling skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

  • en relevant erhvervsakademiuddannelse, fx multimediedesigner, e-designer, datamatiker eller markedsføringsøkonom
  • en relevant akademiuddannelse
  • en relevant bachelor- eller professionsbacheloruddannelse, fx HA, økonomi og it eller en uddannelse til folkeskolelærer eller journalist

Hvis du ikke opfylder kravene, kan du muligvis optages på baggrund af en realkompetencevurdering. 

Sponsoreret