Startdato
Kursusbeskrivelse
Sociale medier som kommunikationskanal i detail
Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.
Beskrivelse
Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.
Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail
Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.
Pris
AMU-målgruppe: DKK 208,00
Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 789,95
Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 748,85
Få information
På ZBC har vi et bredt udvalg af kurser og efteruddannelse, der er skræddersyet til at styrke dine kompetencer og øge dine karrieremuligheder. Hos ZBC forstår vi, at arbejdsmarkedet er i løbende udvikling, og vi tilbyder derfor kurser og efteruddannelse,...