Startdato
Kursusbeskrivelse
Kommunikation og konflikthåndtering, 3 dage
Samtaleteknik til en bedre forståelse for andres situation
Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.
Indhold
- Professionel serviceorienteret adfærd kontra konfliktfremmende og dæmpende adfærd
- Teknikker til håndtering af konflikter
- Egen rolle og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt kunder/gæster/patienter/nbeborer/borgere m.m.
- Forståelse for krisereaktioner og håndtering af aggressive episoder
Målgruppe
Alle.
Eksamen og diplom
Du vil kunne opnå et AMU kompetencegivende bevis, såfremt at du består den prøve, der ligger på kursets sidste dag.
Består du ikke, vil der være mulighed for at få tilsendt et deltagerbevis.
Pris
Pris, AMUs målgruppe: kr. 624,00
Pris, uden for AMU's målgruppe: kr. 2.202,25
Få information
U/NORD - Din vej videre
U/NORD Kursuscenter er Nordsjællands største udbyder af uddannelser, kurser og efteruddannelse inden for arbejdsmarkedsuddannelser. De er godkendt til at udbyde over 500 kompetencegivende kurser og uddannelser inden for områder som LEDELSE, LEAN, TRANSPORT, MEDICO, IT, REGNSKAB, ADMINISTRATION, SALG, HR, REDDER, RENGØRING,...