Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Konflikthåndtering og kommunikation
Vil du have redskaber og teknikker til at takle konflikter konstruktivt?
Ønsker du at blive endnu bedre til mundtlig kommunikation?
Vil du være bedre til at føre en ligeværdig og konstruktiv dialog?
Vil du blive bedre til at blive lyttet til? Vil du respekteres, høres og forstås af andre?
Vil du have indblik i, hvordan andre oplever dig?
Har du lyst til at tage fat på at arbejde med dine udfordringer inden for kommunikation? Har du brug for at kunne sige fra og til?
Dit udbytte
Med Konflikthåndtering og kommunikation fra MBK vil du styrke dine kompetencer inden for følgende:
- Skærpet viden om den gode dialog, konflikthåndtering og samarbejde.
- Hvordan man lytter aktivt og undgår at dømme den anden.
- Konstruktiv konflikthåndtering i tilspidsede situationer.
- Feedback der forandrer og skaber samspil.
- Den fysiske fremtonings rolle i en konflikt.
- Stå fast på din holdning og få dit budskab igennem.
Herudover vil du med Konflikthåndtering og kommunikation styrke:
- Dine kommunikationsstrategier
- Dine måder at håndtere konflikter på
- Din evne til at indgå konstruktivt og ligeværdigt i dialog
- Din bevidsthed om hvordan din fysiske fremtoning virker på andre
- Din evne til at give konkret og fremadrettet feedback
- Din selvindsigt i egne personlige styrker
- Din strategi til tydeligt at sætte klare grænser, når de bliver overskredet
- Dine evner til at stille betingelser på en måde, som andre kan efterleve.
Konflikthåndtering og kommunikation kommer til at bestå af inspirerende oplæg, fælles sparring blandt ligesindede og praktisk træning. Du kommer til at være på gulvet og øve dig i, hvordan du bliver bedre til at kommunikere respektfuldt, selv i svære situationer.
Startdato
Tidligere deltageres kommentarer
"Engageret underviser. Super spændende og brugbart. Håber på opfølgningskursus."
- Sara Kristensen, DLG
Målgruppe
Konflikthåndtering og kommunikation er for dig, som ønsker at træne dine kommunikationsfærdigheder, så du spiller endnu bedre sammen med samarbejdspartnere og kolleger. Kurset er også for dig, der ønsker let anvendelige teknikker og idéer til at håndtere konfliktsituationer bedre.
Undervisere
Berit Weise
Berit er dygtig til at skabe et trygt og roligt rum, hvor alle kan udvikle sig. Berit har undervist utallige ledere og medarbejdere og er vant til at coache på alle niveauer. Dette giver deltagerne på Berits kurser nye muligheder og inspiration til at udvikle både sig selv og organisationen i en konstruktiv retning. En involverende undervisning, der skaber god kompetenceudvikling.
Mette Bloch
Mette har været verdensmester i roning 2 gange, så hun er god til at nå de mål, hun sætter sig. Mette er energisk, sjov og medrivende både som foredragsholder og underviser. Med Mette som underviser bliver du underholdt og lærer virkelig meget. Mette får altid utrolig gode evalueringer på sine kurser.
Sophie Ferdinand Ellgaard
Sophie er både uddannet som cand.merc.pol og sprogofficer, men der er ingen kæft, trit og retning, når Sophie underviser. Tværtimod bliver Sophie rost for at være meget empatisk og for at få alle med i det tempo og på det niveau, som passer dem bedst. Sophie har godt styr på det faglige og er virkelig god til at formidle det enkelt, forståeligt og konkret, så det kan bruges direkte på arbejdet efter kurset.
Mikkel Mojo Møller Johansen
Mikkel er virkelig stærk til at skabe konstruktive og givende dialoger, der skaber et godt samarbejde og lærer den enkelte at takle vanskelige udfordringer og konfliktfyldte situationer. Mikkel er både uddannet sociolog og sprogofficer og vant til at undervise mange forskellige slags mennesker i mange forskellige organisationer. Med Mikkel som underviser vil du få mange nye AHA-oplevelser og redskaber, som du nemt kan overføre til din hverdag efter kurset.
Gitte Koldtoft
Gitte er en fantastisk positiv og livsglad underviser, der smitter alle kursusdeltagere. Gitte er uddannet i kommunikation og retorik og kendt for sin empatiske og engagerende undervisning. Øvelser, feedback og læring gør at alle deltagere på Gittes kurser føler sig godt tilpas med at komme i fokus og at du virkelig kan udvikle dine kommunikative evner.
Pris
Hvis du selv vil på kursus: 6.800 kr.
Prisen er inklusiv forplejning og kursusmateriale.
Find det åbne kursus her.
Hvis du planlægger kurser for flere i din virksomhed:
Konflikthåndtering og kommunikation holdes normalt over 2 dage.
Pris når kurset holdes hos Jer:
2 dags kurser koster 32.000 kr.
1 dags kurser koster 18.000 kr.
Pris når kurset holdes i MBKs lokaler:
2 dags kurser koster 40.000 kr.
1 dags kurser koster 23.000 kr.
Prisen inkluderer lokaler, morgenmad, frokost, te/kaffe, chokolade, materialer, mapper osv.
Vi lægger moms til alle priser.
Forespørgsel efter information
Hvad siger tidligere deltagere på kurserne?
Gennemsnit 4,9
Jeg fik rigtig meget ud af konflikt og kommunikation, noget jeg kan bruge i mit arbejde hver dag, det var en rigtig god oplevelse, noget jeg troede der var kedeligt, men det v...
Der blev givet gode værktøjer til folk på gade, som ikke tager for lang tid at gennem gå i hoved hvis man stå med en ophidset borger
MBK er professionel udbyder af kurser inden for kommunikation til både private og offentlige organisationer. Vi arbejder med alle niveauer i organisationen og tilbyder både kurser til medarbejdere og ledere. Du bliver trænet og får redskaber, der kan bruges direkte...
Jeg havde fornøjelse at deltage på kurset med Sophie som underviser og hun formåede at gøre et stort og bredt emne meget jordnært og give os nogle brugbare metoder til konflikth...