Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Kommunikation og dialog - Bliv bedre til at kommunikere effektivt og nærværende
Hvad der får din formidling og dialog til at fungere, får du indsigt i på dette intensive 2-dages kursus, hvor du bliver trænet i effektiv kommunikation og nærværende dialog.
Dit udbytte af Kommunikation og dialog
Dit udbytte- Få større gennemslagskraft og lær at kommunikere, så andre forstår dit budskab
- Lær at styre og påvirke en samtale i den retning, du ønsker
- Lær at tackle modstand i en samtale
- Tilpas din kommunikation til situationen
- Få indsigt i egen adfærd og forstå de psykologiske mekanismer i din kommunikation
Din virksomheds udbytte
- Klar formidling eksternt og internt
- Kommunikation, der er tilpasset formålet
- Bedre håndtering af vanskelige samtaler
Indhold på kurset
I et tæt samspil mellem teori og øvelser tager vi en tur i helikopteren for at forstå de kommunikationsmæssige dilemmaer i hverdagen. Bagefter afprøver vi teorierne i praksis. Vi træner også forskellige situationer fra din egen hverdag.Under kurset arbejder du aktivt med at udvikle dine kommunikationsfærdigheder og din forståelse for forholdet mellem indhold og proces i et kommunikationsforløb. Du bliver bl.a. præsenteret for kommunikationsteorier om daglig kommunikation og formidling.
Kursets har fokus på at involvere dig og de andre deltagere aktivt. Vi veksler derfor mellem demo’er, øvelser, sjove input, walk & talk, træning i grupper m.m. Du bruger gruppen som reflekterende team, hvor I træner nye kommunikationsfærdigheder med udgangspunkt i egne medbragte cases. Her fungerer gruppen som støtte og feedbackgiver.
Anmeldelser
Tallet er et gennemsnit af de sammentalte vurderinger fra deltagere på de seneste afholdelser af kurset/uddannelsen.Startdato
Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der ønsker at få klarhed over og forståelse for sin egen kommunikation. Du ved, at din kommunikation ikke altid bliver opfattet, som du ønsker, men du ved måske ikke lige, hvad det er, der er galt?
Du vil få udbytte af kurset uanset faglig baggrund, ansvarsområde og organisatorisk placering. På kurset møder du forskellige mennesker med forskellige baggrunde. Det er med til at give dig en større forståelse og tolerance over for andre mennesker, og indsigt i andre menneskers kommunikative udfordringer.
Eksamen og diplom
Efter endt kursus modtager du et kursusbevis.
Pris
Prisen for dette kursus er 11.999 kr. ekskl. moms.
Prisen dækker bl.a. over fuld forplejning, kursusmateriale, gruppe træning og feedback fra deltagere og undervisere samt kursusbevis.
Hvorfor vælge Mannaz?
Praksisnær læring, omsæt nemt din nye viden til handling
Siden 1975 har vi leveret kurser og uddannelse i Danmark
Mannaz leverer over hele verden
Få information
En af Danmarks mest anerkendte kursusudbydere
Siden 1975 har Mannaz levereret kurser og uddannelser til ledere, projektledere og specialister. Mannaz er på forkant med innovative og effektive læringsmetoder, der opbygger og forstærker din tillid til egne kompetencer. Formålet er altid at indfri ens fulde potentiale. Ledelse...