Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Hvorfor vælge SUPPLEMENT?
Omsættelig og brugbar læring med fokus på involvering
Afholder mere end 500 kurser årligt
Leveret kurser og foredrag i mere end 25 år
Kursusbeskrivelse
Service med stort S
Langt de fleste af os har oplevet det – den ekstraordinær gode service! Hvad enten det var vaskemaskinemontøren, forsikringskonsulenten, receptionisten eller i en helt anden sammenhæng. Service er det, der gør forskellen på en god og en dårlig oplevelse.
Det kræver ikke nødvendigvis raketvidenskab at levere en god service. Men det kræver, at du tager aktiv stilling til hvilken servicestrategi du vil yde overfor dine kunder, borgere, brugere, patienter etc. Der er dig der bestemmer, hvad de skal sige om din virksomhed og dig.
Når du yder en god service, skal du være lynhurtig til at afkode personen, der står foran dig og samtidig vælge den rigtige kommunikationsstrategi. Du skal endda være i stand til at håndtere de vanskelige kunder – og allerhelst vende dem til glade kunder på et minut eller to. Det handler både om personlig power, og om hvilke parametre du kan justere på, når du vil skabe den gode stemning og glade “kunder”.
Hvis du forhøjer dit serviceniveau, vil du opdage, at du bliver anerkendt og set og hørt som et kompetent menneske, simpelthen fordi du skaber sympati omkring din person.
På kurset Service med stort S lærer du blandt andet at trylle med din stemme, og at bruge Hjorting modellen samt flere gode og brugbare redskaber til at levere den rigtig gode service, også når du indimellem skal håndtere vanskelige kunder.
Dette kursus i service indeholder:
- Der er penge i det.
- Forskellen mellem høj og lav service.
- Forventninger og oplevelse.
- Service forklaret, så alle kan forstå det.
- Anerkendende kommunikation.
- Vanskelige kunder.
- Service i praksis.
Korte og klare oplæg, opgaver og praktiske øvelser.
Kurset Service med stort S gennemføres også på engelsk og tysk.
Målgruppe
Ledere og medarbejdere der ønsker at udvikle deres servicekompetence.
Pris
1 dag: Prisen er DKK 4.300 excl. moms, incl. kursusmaterialer og frokost.
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 5
Tak for et meget interessant og lærerigt kursus. Det var enormt brugbart at få noget helt konkrete værktøjer til at forbedre kommunikation, samarbejde og service, internt som ek...
Det var et meget udbytterigt kursus.
Det var en øjenåbner.
DIT LÆRINGSPOTENTIALE ER VORES OMDREJNINGSPUNKT
Hos SUPPLEMENT AS har vi siden 1993 erfaring med at holde kurser og det er med stor fornøjelse, at vi igen og igen hører vores kunder og kursister fortælle, at de hos SUPPLEMENT AS får formidabel undervisning! Og med over...
Kursuset i Suplement med stort S, var utrolig brugbart. Det satte mange perspektiver til de arbejdsmæssige udfordringerne i hverdagen - på godt og ondt. Materialet i undervisnin...