Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Håndtering af besværlige mennesker - praktisk guide til at håndtere udfordrende adfærd på arbejdspladsen
Lær at håndtere besværlige og urimelige mennesker konstruktivt og med overskud – og undgå unødige konflikter
De provokerende og kontroversielle bogtitler ”The Asshole Survival Guide” & ”The No Asshole Rule”, er skrevet af Stanford professor Robert Sutton. Disse bøger er også omdrejningspunktet for kurset.
Vi kender alle sammen til besværlige mennesker eller som Sutton beskriver dem: Certificeret røvhuller! De findes både forklædt som kolleger, chefer, kunder og mange andre. At være i nærheden af eller samarbejde med besværlige mennesker kan være ekstremt drænende, ubehageligt og svært. I virksomhederne ses det særligt at skabe ineffektivitet, dårlige kollegiale relationer og uudnyttet potentiale. Det er derfor helt uvurderligt at lære at håndtere sådanne samarbejdsrelationer, så de tackles enten positivt eller i det mindste neutralt. Dette vil være gavnligt både for dig selv, dine omgivelser og virksomheden.
Formål
Dette yderst praksisnære 2-dageskursus er en personlig udviklingsworkshop, hvor både psykologi og konflikthåndteringsredskaber giver dig færdigheder til, hvordan du håndterer besværlige mennesker, der har en udfordrende adfærd. Du får desuden dybdegående teknikker til at tackle de uundgåelige konflikter, der altid vil opstå på arbejdspladsen.
Målgruppe
Kurset henvender sig til dig, der har brug for metoder og redskaber til at tackle besværlige mennesker med en udfordrende adfærd.
Har du ikke tænkt dig at ændre din egen adfærd, men forestiller dig, at alle omkring dig skal ændre sig, skal du ikke tilmelde dig kurset. Er du derimod indstillet på at ændre din adfærd og tænkemåde, vil du med sikkerhed opleve en stor forandring i din omgang med besværlige mennesker, der overtager scenen alt for let.
Underviser
Birger Norup er ledelsescoach og mentor.
Birger har undervist de seneste 20 år i konflikthåndtering og rådgivet om konflikter både politisk og virksomhedsrelateret i ind- og udlandet.
Birger er en yderst alsidig underviser og foredragsholder med interesser lige fra hjerneforskning til hvad, der virker, når vi skal kommunikere klart og tydeligt med hinanden. Gennem humor og effektive modeller til indlæring får Birger omsat kompleks viden til praktisk adfærd. Han har stor psykologisk indsigt, der er hjælpsom, når kompleks viden skal omsættes til adfærdsændring.
Praktisk
Kurset afholdes i lækre, 5-stjernede omgivelser på Copenhagen Marriott Hotel og på Radisson Blu Scandinavia Hotel, som begge byder på inspirerende mødefaciliteter og udsøgt fuld forplejning.
Bog: Som deltager får du et eksemplar af Robert Suttons bog, som er en guide til, hvordan du håndterer – og overlever – røvhuller!
Du modtager et praksisnært og direkte anvendeligt undervisningsmateriale samt deltagerdiplom.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Deltagerdiplom
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Startdato
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 4,9
Det var et enormt inspirerende og afvekslende kursus med masser af brugbare tricks, men også med præsentation af væsentlig viden og teori. Man er på fra start til slut og vender...
Tak for dig Birger. Dit store engagement var med til at gøre dagene spændende og lærerige. Fedt at vi kunne komme med eksempler fra vores hverdag, som du kunne komme med løsning...
Velkommen til vores kursusunivers
Vi er et efteruddannelsesinstitut, der hvert år byder 5.000 glade kursister velkommen i lækre 5-stjernede omgivelser til en bred vifte af 85 højaktuelle arrangementer – altid med topengagerede undervisere og kvalitet i fokus. Vi tilbyder kurser, konferencer, uddannelser og firmakurser...
Fortsæt det gode arbejde, det var et meget inspirerende kursus. Tak.