Black Month 2024 er skudt i gang! Se tilbuddene her

Søg kursus
Kursus

Telefonkommunikation

MBK A/S, i København
Længde
1 dag
Pris
4.800 DKK ekskl. moms
Næste startdato
17 marts, 2025 (+2 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Kurset afholdes på
Dansk
Længde
1 dag
Pris
4.800 DKK ekskl. moms
Næste startdato
17 marts, 2025 (+2 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Kurset afholdes på
Dansk
Få mere information om kurset

Fremragende Kundekontakt

Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

Kursusbeskrivelse

Telefonkommunikation

Kurset “Telefonkommunikation” er for dig, der vil være god til at kommunikere i telefonen.

Kurset kommer blandt andet ind på:

  • Klar og tydelig kommunikation
  • Konflikthåndtering
  • Spørge og lytteteknik i telefonen
  • Vanskelige kunder
  • Personlig fremtræden
  • Start og slut af telefonsamtaler

Udbytte – Du styrker din:

  • Evne til at kommunikere respektfuldt og effektivt.
  • Evne til at strukturere en samtale.
  • Gennemslagskraft og evne til at markere dig mundtligt.
  • Evne til at kunne sige til og fra og sætte grænser.
  • Evne til at afslutte en samtale med klare aftaler.
  • Evne til at bevare roen i pressede situationer.
  •  Mulighed for at bruge egne stærke sider.
  • Kommunikation, rådgivning og formidling i telefonen.

Indhold:

  • God start af samtalen. Positiv og motiverende start.
  • God telefonservice: hvad er det, og hvordan er min stil?
  • Assertion: respektfuld kommunikation og aktiv lytning.
  • Hvordan forklarer vi fordelene for vores kunder, medlemmer eller klienter.
  • Hvordan takle indvendinger og vende modstand til velvilje?
  • Papegøjeteknik: fastholdelse af mit budskab og grænser.
  • Takling af tidsrøvere: hvordan få styr på tiden og stoppe tidsrøvere?
  • Formidlingsniveauer: hvordan kommunikerer jeg motiverende?
  • Metoder til at takle ubehagelige samtaler og vanskelige personer.
  • Metoder til at beskytte sig selv og undgå at tage ubehagelige samtaler personligt.
  • Afslutte samtaler med klare aftaler, der øger sandsynligheden for succes.

Startdato

Vælg mellem 2 startdatoer

17 marts, 2025

  • Holdundervisning
  • København

8 september, 2025

  • Holdundervisning
  • København

Målgruppe

Kurset er for dig, der vil være god til at kommunikere i telefonen.

Pris

4.800 kr. inklusiv forplejning og kursusmateriale. Ekskl. moms.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Telefonkommunikation
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.

Evalueringer

Gennemsnit 5

Baseret på 4 evalueringer
Evalueringer offentliggøres i henhold til vores evalueringpolitik.
Evaluer udbyderen her!
Lise
5/5
12 jun 2023
Super dygtige Mette

Var på kursus his Mette for anden gang inden for et halvt år - og som ved første oplevelse, leverede Mette 100%
Hun var super motiverende, lyttende, omfavnende og god til at l...

Vis alt
Simone
5/5
29 mar 2023

Utroligt spændende kursus med fokus på en anerkendende tilgang. Super kompetent underviser.

Egle
5/5
29 sep 2022
Spændende kursus!

Spændende og lærerig kursus, fantastisk god underviser.

MBK A/S
Pilestræde 61, 1.
1112 København K

MBK er professionel udbyder af kurser inden for kommunikation til både private og offentlige organisationer. Vi arbejder med alle niveauer i organisationen og tilbyder både kurser til medarbejdere og ledere. Du bliver trænet og får redskaber, der kan bruges direkte...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret