Startdato
Kursusbeskrivelse
Servicesalg
Den gode gæsteoplevelse går hånd i hånd med det gode salg. At sælge det rigtige produkt til den rigtige gæst, til den rigtige pris, på det rigtige tidspunkt er ikke altid en nem opgave. Nudging, storytelling og målstyring er alle hjælpeværktøjer til netop dette.
På dette fag lærer du at skabe salg, så gæsten mærker, at du tager styring over deres oplevelse, så de trygt kan blive guidet til det rette køb. Når det ikke lykkes at opfylde gæstens rette behov, skal vi lære effektivt og troværdigt at håndtere klagen. Dette vil vi derfor gennemgå.
Faget er til dig, der arbejder i fronten, og som ønsker at skærpe dine kompetencer inden for salg og klagehåndtering.
Disse fordele kan du opnå:
-
-
Lær at håndtere forskellene på mersalg, opslag og krydssalg på professionel vis
-
Du kan opstille salgsmål og nå dem
-
Du vil udvikle din spøgeteknik til mersalg, krydssalg og opslag
-
Du vil lære de mest benytte salgsmodeller, så du kan styre samtalen med gæsten
-
Du vil opdage, at du let kan øge salget pr. gæst betydeligt med øje for gæsteoplevelsen
-
Du ved, hvordan du skal skrue en historie sammen for at være interessant og skabe behov
-
Du får kendskab og gode redskaber til klagehåndtering
-
Pris
Uddannelsen koster 7.500 kr. ekskl. moms, inkl. et virtuelt univers med alle vores paradigmer, tekster m.v.
Pris
Forløbet gennemføres i 49259 Kommunikation i teams
Deltagerbetaling pr. dag for selve AMU-undervisningen udgør 128 kr. pr. dag i alt 265 kr. for ufaglærte og faglærte, der opkræves direkte af vores samarbejdspartner. For ufaglærte og faglærte deltagere kan der opnås VEU refusion på 892 kr. pr. dag i alt 1784 . Forudsætningen for at oppebærer VEU er:
- at deltageren gennemfører AMU-forløbet
- at deltageren gennemfører samtlige læringsaktiviteterne i arbejdstiden.
Da man i forbindelse med afvikling af AMU-forløb på ingen måde må opkræve andre ydelser, præciseres det, at alle andre initiativer og beløb er fuldstændig uafhængige af AMU-forløbet, og på ingen måde skal ses som en forudsætning for AMU-forløbets gennemførelse.
Asnæs & Vangstrup honorar for indledende analyse, bidrag til det strategisk arbejde med arbejdsmiljø, rådgivning, udvikling af værktøjer der skal støtte op om processen, adgang til individuel coachingsamtale, branchenetværk m.v. afregnes med 2800 kr. pr. medarbejder.
Få information
Velkommen til Asnæs & Vangstrup
I Asnæs & Vangstrup tænker og reflekterer de konstant - og altid i et tæt samspil med branchens mange mennesker, ledere og tænkere! Asnæs & Vangstrup er Danmarks førende videncenter inden for hospitality. De er drevet af nysgerrighed og et...