Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Produktledelse - Product Management 2
Vil du udvide din værktøjskasse som produktchef? Så er dette kursus for dig.
På kurset får du redskaber til at styrke din Product Marketing med alt hvad dette indebærer - heri blandt udvælgelse af de rette salgskanaler samt hvordan du udnytter de eksisterende optimalt. Derudover vil du efter endt kursus være i stand til at udarbejde en langsigtet og målrettet plan for dit produktområde.
Indhold og undervisning på kurset
På kurset vil du blive taget igennem følgende emner:
- Opsamling på kurset Produktledelse - Product Management 1
- Product Life Cycle Management
- Product Marketing
- Lancering af produkter - det afgørende øjeblik
- Case-baseret marketing - et yderst værdifuldt redskab
- Sådan skaber du en effektiv årsplan
- Din personlige handlingsplan
Kursusform
Når du deltager på kurset i projektledelse, vil du blive præsenteret for relevant teori, som løbende følges op af opgaver, som du sammen med dine medkursister, diskuterer og løser. Dette sammenlagt med instruktørens feedback gør teorien relaterbar og let at implementere i din hverdag. Værktøjerne modtages elektronisk og du bedes derfor medbringe en bærbar computer på kurset.
Kurset afholdes som eksternatkursus over 3 dage.
Du finder alle episoder af TACK TALKS på TACK.dk/podcast eller der hvor du normalt lytter til podcast.
Startdato
Målgruppe
Deltagere på dette kursus Produktledelse - Product Management 2 med Product Marketing som hovedfokus er produktchefer, som allerede er har gennemført kurset Product Management 1 eller som har en god portion erfaring med at bruge redskaberne indenfor produktledelse.
Udbytte
Dit udbytte
På dette kursus i Produktledelse - Product Management 2 får du effektive redskaber til at:
- Forbedre din Product Marketing og opnå bedre resultater
- Styre og optimere samarbejdet med salgskanalerne - interne såvel som eksterne
- Lægge en 1-3 åring plan for dit produktområde
- Forstå potentielle udviklingsområder
Virksomhedens udbytte
Efter endt kursus vil din virksomhed få en medarbejder, som:
- Formår at arbejde struktureret og og langsigtet med udviklingen af sit produktområde
- Opnår større udbytte af samarbejdet med eksterne salgskanaler
- Har positiv effekt på resultaterne for de interne samarbejdspartnere
Hvorfor vælge TACK International?
98% deltagertilfredshed
Fokus på værdi i kursistens hverdag
+60 års erfaring med træning og uddannelse
Få information
Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...