Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Sekretæruddannelsen (3 moduler)
Et læringsforløb med fuldt fokus på personlig udvikling af den moderne sekretær
Sekretærens rolle er i rivende udvikling, og det forventes, at du skal være professionel, effektiv og altid kan bevare overblikket. Din arbejdsdag er fyldt med informationer, forandringer og arbejdspres, og det kræver derfor, at du tilegner dig ny viden og udvikler dig fagligt såvel som personligt.
På denne spændende og praksisnære uddannelse skal vi igennem 3 moduler:
Modul 1: Personlig planlægning – skab struktur og effektivisering med Outlook
Modul 2: Robusthed og gennemslagskraft på jobbet
Modul 3: Træn dine kommunikations- og samarbejdsevner
Udbytte
✔️Du får en større forståelse for, hvad din rolle indebærer, så du kan give kvalificeret og selvstændigt med- og modspil
✔️Du lærer at udnytte dine styrker til styring af din tid, energi og fokus og derved oplever øget overblik og engagement
✔️Du lærer at prioritere og uddelegere arbejdsopgaver
✔️Du får værktøjer, der sikrer dig overskud på den psykologiske konto, så du får det bedste frem i dig selv og andre
✔️Du lærer at acceptere og håndtere de uundgåelige forandringer
✔️Du lærer at arbejde med forskellige persontyper og organisationskulturer samt målrette din kommunikation hertil
✔️Du får redskaber til positiv håndtering af vanskelig adfærd.
✔️Du lærer optimal anvendelse af Outlook
Målgruppe
Til dig, der savner effektive redskaber til dagligdagens udfordringer og ønsker ny viden, inspiration og energi til hverdagen.
Læringsforløbet henvender sig til alle former for administrative nøglefunktioner, herunder chefsekretærer, sekretærer, koordinatorer, PA’er, assistenter o. lign.
Undervisere
Anette Obenhausen er partner og cheftræner.
Som konsulent med +12 års international erfaring er Anette ekspert inden for personlig effektivitet og optimering af personlige arbejdsprocesser på alle organisatoriske niveauer. Hun har fungeret som seniorkonsulent og partner i to forskellige konsulenthuse, indtil hun gik selvstændig i 2016.
Anette tænker forretningsorienteret og er ambitiøs i forhold til at nå målet. Hun er kendt som en stærk kommunikator med veludviklede menneskelige færdigheder og empati såvel som en stor interesse for IT og gadgets.
Gitte Koldtoft er underviser og fordragsholder
Gitte har mere end tyve års erfaring som foredragsholder og underviser, og er uddannet fra Københavns Universitet med en Bachelor i Retorik og Massekommunikation.Gitte evner at sprede positiv energi og formidle kompleks viden på en humoristisk og “lige til at gå til”-måde, så metoderne og værktøjerne er brugbare, når hverdagens udfordringer banker på.
Gitte har mere end tyve års erfaring som foredragsholder og underviser. Kunderne rækker vidt fra både store og små organisationer, kommuner og virksomheder.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Deltagerdiplom
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Startdato
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 4,9
Kim er en helt særlig underviser, der giver utrolig meget af sig selv uden at være påtrængende og "guru-agtig". Jeg har sjældent oplevet en underviser, der formår at bruge sit e...
Gitte var en fantastisk dygtig og levende formidler som fangede os alle fra start til slut. Vores lille kursusgruppe har fungeret upåklageligt. Vi har fundet tillid i gruppen ti...
Velkommen til vores kursusunivers
Vi er et efteruddannelsesinstitut, der hvert år byder 5.000 glade kursister velkommen i lækre 5-stjernede omgivelser til en bred vifte af 85 højaktuelle arrangementer – altid med topengagerede undervisere og kvalitet i fokus. Vi tilbyder kurser, konferencer, uddannelser og firmakurser...
”Konstruktiv og humørfyldt tilgang til emnerne, godt krydret med walk & talks og inddragelse af kursisternes input”