Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Følelsesmæssig intelligens - styr dine følelser, og skab god stemning
Opnå en dybere forståelse af, hvordan du kan undgå negativ stemning, og få værdifulde værktøjer til at påvirke både dig selv og andre i retning af en positiv atmosfære – både på arbejdet og i privatlivet
Vi påvirkes bevidst eller ubevidst af de mennesker, vi omgiver os med. Nogle påvirker os positivt. Andre negativt. Desværre kan det have store konsekvenser at have negative mennesker omkring os, eller hvis vi selv bidrager til den negative stemning. Der er heldigvis meget, man kan gøre for at mindske de negative konsekvenser.
Formål
På dette kursus, som er baseret på hjerneforskningen omkring, hvordan vi påvirker hinanden, når vi mennesker er sammen, bliver du introduceret til relevant forskning inden for følelsesmæssig intelligens, der har fokus på, hvad der sker i hjernen, når vi smitter hinanden. Først når vi forstår, hvad der er på spil, kan vi ændre det.
Udbytte
✔️ Du udvikler en dybere forståelse af dine egne reaktioner, og hvordan du kan reagere effektivt, når du møder forskellige perspektiver i samtaler.
✔️ Du forbedrer dine kommunikationsfærdigheder, hvilket kan give mere effektive og meningsfulde samtaler.
✔️ Du styrker din evne til at opbygge gode relationer med dine kolleger, hvilket kan give et bedre samarbejdsklima og øget teampræstation.
✔️ Du udvikler følelsesmæssig intelligens som leder, hvilket kan give mere effektiv og motiverende ledelse.
✔️ Du lærer at identificere og håndtere stress på arbejdspladsen, hvilket kan forbedre din trivsel og produktivitet.
Målgruppe
Er du en leder, der ønsker at fremme motivation og optimisme i din afdeling eller virksomhed? Eller er du en medarbejder, der ønsker at beskytte dig selv mod negativitet og lære, hvordan du kan ændre dit eget mindset for at skabe en positiv indflydelse på dine omgivelser? Så er dette kursus skræddersyet til dig.
Du vil få mulighed for at deltage i en inspirerende og berigende dag, hvor du vil lære konkrete redskaber til at skabe et mere effektivt og positivt arbejdsliv.
Underviser
Tina Gaarn Christensen er cand. Oecon. fra Århus Universitet med profil inden for organisation og forandringsledelse.
I 2013 stiftede hun virksomheden, Leadinspire, hvor hun i dag arbejder med bæredygtige high-performance teams, tillid, kommunikation, adfærd og hjerneforskning.
Tina er certificeret i social- og følelsesmæssig intelligens, Conversational Intelligence™ og uddannet i Relationssystem Intelligens (systemteori i organisationer). Tina har en forskningsbaseret tilgang til sin undervisning – primært med afsæt i nyeste hjerneforskning.
Praktisk
Kurset afholdes i lækre, 5-stjernede omgivelser på Copenhagen Marriott Hotel og på Radisson Blu Scandinavia Hotel, som begge byder på inspirerende mødefaciliteter og udsøgt fuld forplejning.
Du får en udførlig arbejdsbog udleveret på kurset, og du går hjem med en plan for din personlige udvikling.
Efter kurset modtager du et deltagerdiplom.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Deltagerdiplom
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Startdato
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 4,9
Undervisningen var i top og skabte en god og indlevende stemning i gruppen, så alle bød ind og deltog aktivt i kurset.
En af de bedste undervisere, jeg nogensinde har haft. Meget passioneret, engageret og enormt kompetent. Tilstedeværende og oprigtig interesseret i kursisterne. Virkelig dygtig f...
Velkommen til vores kursusunivers
Vi er et efteruddannelsesinstitut, der hvert år byder 5.000 glade kursister velkommen i lækre 5-stjernede omgivelser til en bred vifte af 85 højaktuelle arrangementer – altid med topengagerede undervisere og kvalitet i fokus. Vi tilbyder kurser, konferencer, uddannelser og firmakurser...
Dejlig livlig, styrende og kompetent underviser.