Hvad siger tidligere kursister om Hverdagens Helte?
Gennemsnit 5
Har fået en masse teknikker, jeg kan bruge på mig selv og i forbindelse med mit arbejde med de unge jeg omgås. Fx har jeg i skrivende stund reflekteret (og brugt) Kontrolcirklen...
Jeg har lært at lytte mere aktivt til det de unge siger og være nysgerrig på, hvad de tænker. Jeg har fået gode værktøjer til at spørge og støtte dem til at de selv finder svare...
Kombinationen af fællesmoduler, praktisk at coache og teori har givet et godt fundament og forståelse for dét at coache og gøre en forske. Jeg står et andet sted og med et andet...
På uddannelsen har jeg fået redskaber til at hjælpe unge til forandring. Nye indsigter og bevidsthed om mig selv, mine tanker og følelser. Jeg er blevet bedre til at mærke efter...
Jeg har fået en ny måde at arbejde med unge på, hvor deres egen indsigt i højere grad hjælper med at flytte dem. Jeg kan især bruge de 3P’ere når jeg arbejder med tankers kraft.
Jeg har lært utrolig meget om den coachende samtale, trivsel, krop og sind samt udvikling af livskvalitet generelt. Jeg bruger det dagligt med mine elever – både i almindelige s...
Jeg har fået en masse gode redskaber og øvelser, som jeg kan bruge med de unge. Blev også bekræftet i at jeg vil arbejde som ungecoach og trivsel. Øvelserne vi har lært, har på ...
Jeg har fået masser af ny faglig viden og mere struktur i mine samtaler med unge. Coach modellen og øvelserne hjælper med strukturen og giver nye muligheder for de unge. Jeg kan...
Jeg har lært meget om mig selv, og fået mange gode øvelser, som jeg kan bruge. Jeg føler, at jeg har fået coach modellen ind under huden. Jeg kan især bruge øvelserne som handle...
Jeg har fået konkrete redskaber til at coache og hjælpe unge. Jeg kan bruge det på mit arbejde, når jeg har individuelle samtaler og gruppeforløb med unge som har det svært. Jeg...
Jeg har især sat pris på de 3 principper og en dybere forståelse af dem. Jeg bruger det på mit arbejde på efterskolen, både i min kontaktgruppe og mit teaterhold. Jeg arbejder p...
Jeg bruger det lærte dagligt og har også udviklet mit eget mindset og daglige kommunikation med de unge. Jeg synes især om selvværdstræet, fakta/fortælling og The Work. Min pers...
Jeg kan bruge det lærte til at hjælpe mine elever med deres frustrationer. Samtidig kan jeg hjælpe til større indsigter i deres liv og øge deres evner til at træffe egne beslutn...
Jeg har lært at jeg ikke skal fixe de unges problemer, og at sætte mine egne tanker og løsninger til side. Er blevet bedre rustet til støttende og lyttende samtaler med mine ele...
Jeg har fået konkrete værktøjer til at kunne afholde målbare samtaler med de elever jeg er støtteperson på. Før kurset manglede jeg en ”ramme” at tale med de unge ud fra. Nu har...
Kurset har givet mig værktøjer til, hvordan jeg have individuelle samtaler med de unge og bedre forstå deres tanker. Jeg kan både bruge det i hverdagen til f.eks. hus møder og e...
På kurset har jeg fået en masse faglige redskaber til mit fremtidige arbejde med unge. Jeg kan bruge det lærte til at arbejde med en ny indgangsvinkel og strategi i samarbejdet ...
Jeg har fået redskaber og øvelser, som jeg kan bruge, når jeg snakker med de unge i mit arbejde på efterskolen. Helt håndgribelige øvelser til at starte en snak. Personligt vil ...
Jeg har fået redskaber til samtaler med unge med fremadrettet fokus. Jeg har stor fidus til det meta-kognitive, som jeg synes er en ny og spændende tilgang til de udfordringer v...
På kurset har jeg lært en håndgribelig måde og tilgang til coachende samtaler samt spørgemetoder til at åbne de unges øjne for egne mål. Jeg kunne godt lide Livshjulet og spørgs...
Min værktøjskasse er blevet udvidet, især den del hvor vi ikke taler om fortiden men er i nutiden og taler om fremtiden. Jeg tror, at jeg kan få mere tid i hverdagen med min nye...
Jeg har fået en ny metode til at tale med unge og voksne. Dette vil jeg bruge, når jeg har 1-1 samtaler med en person, som kommer med en bekymring. At være på kurset med kollege...
Jeg har fået en bred vifte af viden, samt redskaber jeg kan bruge i praksis. Jeg kan komme dybere i samtale med de unge og kortlægge en plan med den unge og efterfølgende følge ...
Jeg har coachende samtaler med børn, unge og forældre dagligt i mit arbejde. Nu kan jeg forhåbentlig forfine min tilgang og mit virke. At være med kolleger, har givet mig 3 gode...
Jeg har fået redskaber til at have en coachende samtale med de unge og til at tale ind i målsætninger, motivation, selvtillid, frygt, mod og muligheder. Sammen med træning af re...