Hvad siger tidligere kursister om Klagehåndtering og konflikthåndtering?
Gennemsnit 5
Spændende og lærerigt kursus i klagehåndtering. Jeg kan godt lige at underviseren inddrager os fysisk og i vores egene oplevelser både på arbejdet og i privaten.
Meget spændende kursus i klagehåndtering. Der var plads til spørgsmål undervejs, og følelsen af, at der ikke findes dumme spørgsmål var tilstede.
Fantastisk og lærerigt kursus med mange gode råd og vejledninger til vores dagligdag.
Særdeles brugbart kursus, som er løsningsorienteret.
Kurset var meget branchespecifikt, og det er fedt at have en meget dygtig underviser med meget branchespecifik viden.
Supergivende og lærerigt kursus. Jeg går hjem med værktøjer, jeg kan bruge. Og jeg føler, at jeg har/får mere styr på, hvad jeg skal sige i forskellige situationer. Ser frem til...
Formidlingen af underviser var super forståelig. God kommunikation mellem underviser og deltagere.
Gode konstruktive redskaber, som jeg fremover vil bruge. Det har Pia sørget for sjovt at lære mig om gennem et gennemarbejdet kursusforløb.
God variation af information og snak med sidemand. Mange input at reflektere over i forhold til egne vaner og følelser/adfærd.
Der var en rigtig god veksling mellem oplæg og gruppearbejde/sparring.
Rigtig godt og relevant indhold, som løbende blev tilpasset til deltagerne.
Godt kursus med gode værktøjer til fremtiden. Dækkede fint vores behov. Underviser brugte specifikke cases fra vores hverdag, så det gav god mening. Underviser var godt forbered...
Nærværende og meget konstruktivt kursus omkring vores virksomhed. Indholdsrigt med gode cases, som var skræddersyet til os.
Jeg har fået en bedre indsigt i, hvordan jeg skal forholde mig i forskellige typer af konfliktsituationer. Kurset giver et godt indblik i, hvordan konflikter kan undgås både int...
God sammensat præsentation med megen informativ læring og information. Godt materiale, det kan benyttes fremad.
Dybdegående og præcist kursusforløb med plads til kollektive meninger og refleksion. Pia Hardy er empatisk og lyttende og villig til både dialog og smil, når der opstår sjove ep...
Særdeles godt kursus der giver fyldestgørende indsigt i klage- og konflikthåndtering. Underviser var særdeles god til at inddrage reelle problematikker fra virksomheden. Rigtig ...
Tak for en spændende dag i kommunikationenes tegn. Tak for indlevelse, og at du har sat dig godt ind i, hvad vi laver.
Vidunderligt og fagligt relevant og en god underviser
Rigtig godt kursus i klagehåndtering. Jeg kan både bruge redskaberne på jobbet og privat.