Black Month 2024 er skudt i gang! Se tilbuddene her

Søg kursus

Hvad siger tidligere kursister om Håndter konflikter med vanskelige borgere og kunder?

Gennemsnit 5

Baseret på 7 evalueringer
Evalueringer offentliggøres i henhold til vores evalueringpolitik.
Evaluer udbyderen her!
Khalegh Alizadeh, Pojektleder, NCC
5/5
26 nov 2018
Særdeles tilfreds - lærerig proces

Virkeligt super og spændende kursus med et godt indhold. Godt gennemført på lidt tid - 2 dage.

Omar Almahod, Konsulent, Servisio
5/5
12 sep 2018
Kan klart anbefales - særdeles tilfreds

Lærerigt og mange brugbare informationer til min dagligdag - både på jobbet og privat. Kurset kan klart anbefales. Underviser er god til at lære fra sig, så det var en fornøjelse.

Christian Ryberg, Collectia A/S
5/5
09 sep 2018
Meget tilfreds

Dybdegående og præcist kursusforløb med plads til kollektive meninger og refleksion. Pia Hardy er empatisk og lyttende og villig til både dialog og smil, når der opstår sjove ep...

Vis alt
Martin Jensen, Outbound-medarbejder, Collectia
5/5
06 sep 2018
Særdeles tilfreds

Pia Hardys måde at formidle konflikthåndtering på er virkelig god. Hun tager udgangspunkt i firmaets problemstillinger og kommer med gode konstruktive tiltag. Ligeledes benytter...

Vis alt
Mette Strømgaard Dalby, leder, Nicolai Kultur, Kolding
5/5
05 jun 2018
Meget tilfreds

Godt og brugbart med praktiske eksempler og øvelser, der ramte en bred medarbejdergruppe.

Christina Hegner, Ejendomsadministrator, Real Administration
5/5
15 dec 2017
Historier fra det virkelige liv

På kurset i konflikthåndtering er det rigtig fint, at der bliver fortalt historier fra det virkelige liv, for bedre at kunne forstå, hvordan man tackler en konkret konfliktsitua...

Vis alt
Tonni Sørensen, Direktør, Real Administration
5/5
15 dec 2017
Meget tilfreds

Pia Hardy er en super underviser, og hun ved hvad hun taler om.

Viser 1-7 af 7 anmeldelser