Hvad siger tidligere kursister om Håndter konflikter med vanskelige borgere og kunder?
Gennemsnit 5
Lærerigt og mange brugbare informationer til min dagligdag - både på jobbet og privat. Kurset kan klart anbefales. Underviser er god til at lære fra sig, så det var en fornøjelse.
Dybdegående og præcist kursusforløb med plads til kollektive meninger og refleksion. Pia Hardy er empatisk og lyttende og villig til både dialog og smil, når der opstår sjove ep...
Pia Hardys måde at formidle konflikthåndtering på er virkelig god. Hun tager udgangspunkt i firmaets problemstillinger og kommer med gode konstruktive tiltag. Ligeledes benytter...
Godt og brugbart med praktiske eksempler og øvelser, der ramte en bred medarbejdergruppe.
På kurset i konflikthåndtering er det rigtig fint, at der bliver fortalt historier fra det virkelige liv, for bedre at kunne forstå, hvordan man tackler en konkret konfliktsitua...
Pia Hardy er en super underviser, og hun ved hvad hun taler om.
Virkeligt super og spændende kursus med et godt indhold. Godt gennemført på lidt tid - 2 dage.