Søg kursus

ITIL 4 Foundation (peoplecert)

DICT Solutions, Online
Længde
2 dage
Pris
9.849 DKK ekskl. moms
Næste startdato
14 oktober, 2024 (+8 startdatoer)
Uddannelsesform
Online
Længde
2 dage
Pris
9.849 DKK ekskl. moms
Næste startdato
14 oktober, 2024 (+8 startdatoer)
Uddannelsesform
Online
Fra 9.849 DKK ekskl. moms / Person

Startdato

Vælg mellem 8 startdatoer

14 oktober, 2024

  • Online
  • Online

23 oktober, 2024

  • Online
  • Online

2 november, 2024

  • Online
  • Online

18 november, 2024

  • Online
  • Online

9 december, 2024

  • Online
  • Online

16 december, 2024

  • Online
  • Online

8 januar, 2025

  • Online
  • Online

22 januar, 2025

  • Online
  • Online

Kursusbeskrivelse

ITIL 4 Foundation (peoplecert)

ITIL 4 Foundation kurset er det første logiske skridt inden for ITIL 4 certificeringsordningen. Introduktionen til ITIL med ITIL Foundation kurset sikrer, at kandidater kan se på IT-tjenesteledelse gennem en end-to-end driftsmodel for levering, oprettelse og kontinuerlig forbedring af teknologibaserede tjenester og produkter.

ITIL 4 Foundation Mål

Efter at have gennemført dette ITIL Foundation kursus:

  • Forstår du de vigtigste begreber i Service Management?
  • Forstår du, hvordan ITIL's vejledende principper kan hjælpe en organisation med at implementere og tilpasse Service Management?
  • Har du indsigt i de fire dimensioner af service management?
  • Forstår du formålet med og komponenterne i ITIL serviceværdisystemet?
  • Har du indsigt i serviceværdikædens aktiviteter, og hvordan de hænger sammen?
  • Kender du formålet med og nøglebegreberne i 15 ITIL-praksisser?
  • Forstår du de 7 ITIL-praksisser?

ITIL 4 Foundation Emner

  • Introduktion til ITIL 4
  • IT-tjenesteledelse i den moderne verden
  • Om ITIL 4
  • Strukturen og fordelene ved ITIL 4-rammen
  • De vigtigste begreber i service management
  • Værdi og værdisamskabelse
  • Organisationer, tjenesteudbydere, serviceforbrugere og andre interessenter
  • Produkter og tjenester
  • Serviceforhold
  • Værdi: resultater, omkostninger og risici
  • De fire dimensioner af service management
  • Organisationer og mennesker
  • Information og teknologi
  • Partnere og leverandører
  • Værdistrømme og processer
  • Eksterne faktorer
  • ITIL serviceværdisystemet
  • Oversigt over serviceværdisystemet
  • Muligheder, efterspørgsel og værdi
  • De vejledende principper for ITIL
  • Styring
  • Serviceværdikæden
  • Kontinuerlig forbedring
  • Praksisser

Du kan finde mere information om ITIL 4 i de følgende bilag:

  • ITIL 4 Matrix
  • Videoen om ITIL 4 Foundation på media
  • Flyeren om ITIL 4 på media

Målgruppe

ITIL 4 Foundation målgruppe ITIL Foundation-certificeringen er primært rettet mod fagfolk, der starter med Service Management, ITSM-ledere og kommende ITSM-ledere, fagfolk, der arbejder i andre dele af IT (digital, produkt, udvikling) med en stærk grænseflade til levering af IT-tjenester, samt ITIL-fagfolk, der ønsker at opdatere deres viden.

Pris

Undervisningspris: 6.416 kr. 

Undervisningsmateriale: 1.119 kr. 

Eksamen: 1.938 kr. 

I alt: 9.437 kr. 

DICT Solutions
Verrijn Stuartweg 1a
1112 Diemen

D-ICT (Interim Management Consultancy Training Secondment) Solutions er en uddannelses- og rådgivningsspecialist inden for ledelse, rådgivning, implementering og ledelse af IKT-organisationer, IKT-processer og IKT-projekter.D-ICT Solutions bliver ofte "typecastet" som eksperten inden for Agile Scrum, ITIL®, PRINCE2®, men giver også undervisning...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret