Startdato
Kursusbeskrivelse
Kunderelationer
Den kundeorienterede virksomhed
Den digitale udvikling har gjort mange virksomheder mere konkurrencedygtige, mens andre oplever voksende problemer med at differentiere sig. I begge situationer kan CRM-tænkning og -strategier være med til at skabe og forstærke succes. Men selv om tiltrækning og fastholdelse er nøglen til en virksomheds succes, så er udvikling af kunderelationer ofte kompleks, bl.a. fordi det kræver et samarbejde på tværs af organisationen.
Derfor er det vigtig at have en klar strategi, en stærk ledelse af processen og stærke systemer til eksekveringen. Og fremfor alt er det afgørende at have et kendskab til kunderne, som konstant skal vedligeholdes og opdateres, så man kan træffe de rigtige beslutninger – fx om det bedre kan betale af sige farvel til en kunde end at beholde relationen.
Kurset vil især have fokus på…
- Opbygning og vedligeholdelse af kunderelationer
- Den kundeorienterede virksomhed
- Hvad betyder teknologi og digitalisering for succesfulde kunderelationer
- Implementering af CRM-strategier
- Sammenhæng mellem CRM og forretningsprocesser
Pris
Prisen for dette kursus er 6.000 kr.
CBS HD - for dig som vil mere
HD er et fleksibelt uddannelsesunivers, som giver dig et solidt fundament til at forstå og drive enhver virksomhed eller organisation. Du kan både læse HD hvis du har brug for at blive bedre til det, du allerede kan, eller hvis...