Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Hvorfor vælge CBS Executive Fonden?
Højt akademisk niveau
Praksisorienteret, anvendelig viden
Unikke netværksmuligheder på tværs af brancher og sektorer
Kursusbeskrivelse
Service Excellence Leadership Academy
Tidligere SECA-uddannelse! En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation. Service Excellence Leadership Academy har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen.
Service og lederskab som differentiator
Ønsker du og din virksomhed at styrke service excellence gennem integreret ledelses- og forretningsmæssig udvikling, innovation og kundeorientering? Med dette lederudviklingsforløb sættes der fokus på at udvikle ledelsestilgange, som har til formål at styrke servicekulturen og skabe konkrete varige resultater gennem Action Learning (AL) og co-creation med både egen organisation og kunder.
Indhold i forløbet
Uddannelsen løber over 12 måneder med 19,5 uddannelsesdage og 5 AL-møder, som foregår ude i jeres virksomheder. På de første moduler har vi fokus på din ledelsesmæssige udvikling, service- og forandringsledelse.
Du får lavet to 360 graders målinger, en fra uddannelsesstart og en sidst i forløbet, hvor der er fokus på den udvikling og de forandringer, der er sket for dig undervejs i uddannelsen. Vi inddeler jer i Action Learning grupper med 5-6 personer i hver. Med denne gruppe mødes du 5 dage ude i jeres respektive virksomheder sammen med en proceskonsulent. Du kan læse mere om den erfaringsbaserede udviklingsmetode Action Learning ved at downloade pdf'en øverst på denne side.
Det får du
Du vil opleve en synlig personlig og ledelsesmæssig udvikling, der skabes gennem læring fra modulerne og Action Learning, som foregår ude i hinandens virksomheder. AL-møderne giver mulighed for at benchmarke din egen ledelsesmæssige udvikling, hvor dine medarbejdere, kollegaer og chefer involveres i de udviklende processer vedr. 360 g analysen.
AL-gruppen er med til at give feedback og sparring samt se med ”friske øjne” udefra på dine ledelsesmæssige mål og udfordringer. Du får dermed rig mulighed for at etablere og opbygge nye relationer og et stærkt netværk med deltagere fra andre organisationer.
Dit udbytte
Du vil få konkrete kompetencer i, hvorledes kundedreven innovation og forretningsudvikling kan skabe værdi igennem et tæt samspil med kunderne, der omsættes i konkrete tiltag bl.a via kundeworkshops på et af modulerne
Du vil opnå en dybdegående læring og dokumenteret effekt gennem intensivt Action Learning-baseret projektarbejde med virksomhedens udfordringer, der sikrer tæt forankring og samspil med egen organisation og kunder samt værktøjer til, hvordan du kan arbejde bevidst med kulturen, så den understøtter virksomhedens strategi.
Målgruppe
Service Excellence Leadership Academy er for dig, som ønsker en personlig og faglig udvikling med værdiskabelse indenfor forretningsudvikling og service excellence. Du har mindst 5-10 års erhvervserfaring, heraf mindst 3-5 år i en chefstilling (leder af ledere eller leder af specialister).
Video
Pris
Prisen for denne diplomuddannelse er 109.950,00 kr.
Få information
Kompetenceløft og ledelsesudvikling med CBS Executive
CBS Executive har mere end 20 års erfaring i at udvikle forskningsbaserede ledelseskurser og uddannelsesforløb for ledere og specialister i både offentlige og private organisationer. Deltagerne undervises primært af forskere og professorer fra CBS kombineret med praktikere fra erhvervslivet, som...