Hvad siger tidligere kursister om Håndter konflikter med vanskelige borgere og kunder?

Gennemsnit 5

Baseret på 8 evalueringer
Evalueringer offentliggøres i henhold til vores evalueringpolitik.
Evaluer udbyderen her!
5/5
Camilla Tavlo, sygeplejerske, Region H
26 nov 2018
Særdeles tilfreds

Konkret og brugbar undervisning, der bliver skræddersyet til deltagernes erfaringer, og som sikrer, at jeg tør adressere mine knap så heldige handlinger og dermed også kan arbej...

Vis alt
5/5
Khalegh Alizadeh, Pojektleder, NCC
26 nov 2018
Særdeles tilfreds - lærerig proces

Virkeligt super og spændende kursus med et godt indhold. Godt gennemført på lidt tid - 2 dage.

5/5
Omar Almahod, Konsulent, Servisio
12 sep 2018
Kan klart anbefales - særdeles tilfreds

Lærerigt og mange brugbare informationer til min dagligdag - både på jobbet og privat. Kurset kan klart anbefales. Underviser er god til at lære fra sig, så det var en fornøjelse.

5/5
Christian Ryberg, Collectia A/S
09 sep 2018
Meget tilfreds

Dybdegående og præcist kursusforløb med plads til kollektive meninger og refleksion. Pia Hardy er empatisk og lyttende og villig til både dialog og smil, når der opstår sjove ep...

Vis alt
5/5
Martin Jensen, Outbound-medarbejder, Collectia
06 sep 2018
Særdeles tilfreds

Pia Hardys måde at formidle konflikthåndtering på er virkelig god. Hun tager udgangspunkt i firmaets problemstillinger og kommer med gode konstruktive tiltag. Ligeledes benytter...

Vis alt
5/5
Mette Strømgaard Dalby, leder, Nicolai Kultur, Kolding
05 jun 2018
Meget tilfreds

Godt og brugbart med praktiske eksempler og øvelser, der ramte en bred medarbejdergruppe.

5/5
Christina Hegner, Ejendomsadministrator, Real Administration
15 dec 2017
Historier fra det virkelige liv

På kurset i konflikthåndtering er det rigtig fint, at der bliver fortalt historier fra det virkelige liv, for bedre at kunne forstå, hvordan man tackler en konkret konfliktsitua...

Vis alt
5/5
Tonni Sørensen, Direktør, Real Administration
15 dec 2017
Meget tilfreds

Pia Hardy er en super underviser, og hun ved hvad hun taler om.

Viser 1-8 af 8 anmeldelser